Gå til innhold

får ikke spillt filmer på tv!!


|-MyTh-|

Anbefalte innlegg

hei

jeg har en ledning fra pc'en til tv som jo seff skal gjøre at jeg kan kunne se film og alt mulig annet rart jeg har på pc'en på tv :)

men...jeg bruker nview og har "klone" skjermer....når jeg starter opp f.eks divx spillern og spiller av en film kommer den opp på pc skjermen men på tv kommer det bare svart...(ikke hele skjermen men der det skulle vært film....

hva kan være galt?

 

håper på raskt svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å se film på fjernsynet må du vel i tillegg sette det som standard enhet selv om du kloner. Er en liten stund siden jeg brukte nvidia kort, men mener å huske det er slik med de også. Selv har jeg nå radeon, og der må jeg hvertfall gjøre det. Av og til da, så fungerer det uten å sette som standard.

 

Noen som vet hvorfor det enkelte ganger viser flere layer på begge skjermene, og noen ganger ikke?

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan man setter tv som standard, evt en hurtigtast for å gjøre dette? Jeg skulle klart å finne ut av det hvis jeg hadde kortet, men problemet er at jeg prøver å hjelpe en slektning over telefon, som har kortet og samme problemet...

 

Fint om noen tok seg tid til å svare på det! Takkar og bukkar!

 

DrErling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...