tunefish Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Er ikke dette mulig? Har til nå kjørt en LCD pluss tv-ut gjennom svhs. Tester idag en ny LCD-skjerm sammen med den andre, og det fungerer fint. Men det virker som om jeg nå har mistet muligheten for å kjøre tv-ut!? Og det er jo litt kritisk for meg... Jeg bruker altså følgende oppsett: DVI->LCD RGB->LCD SVHS->TV Jeg har et Radeon 9500Pro kort. Noen som har noen forslag?
mohuhau Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Du må enten ha et matrox parhelia som har støtte for 3 skjermer, eller sette i et ekstra skjermkort til den ene skjermen eller tven. Det er også mulig at det går ann å få kloning på en av skjermene og tv f.eks, men vet ikke hvordan du i såfall skal kunne sette dette opp. Skal du ha forskjellig skjermbilde på alle de forskjellige skjermene (og tvene) må du ha et eller flere skjermkort som (til sammen) støtter 3 skjermer.
Lurifaksen Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Jeg klarte en gang å få forskjellig bilde på begge skjermene, og kloning av ene skjermen på TV, med mitt radeon 8500. Men det skal ikke gå an, og det står også i manualen at det kan ødelegge greiene. Det står faktisk at du ikke en gang skal ha kabel i til en 3. enhet. Jeg har prøvd flere ganger å få det til igjen, men det går ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå