Slettamann Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Lyngsalpan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Vakkert landskap og vakre farger,dybde,balanse. Veldig godt å se på. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Lyngen er spesiell og vakker, slik du viser oss. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Flotte farver i et velkomponert bilde. Herlige fjell. Du har ledninger hos deg også ser jeg. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 15. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Takk for positive ord fra alle sammen Joda, her er ledninger her også. Var litt i tvil om jeg skulle fjerne, men lot de være. Man ser jo en liten stue inne i skogen. Og de som bor der skal vel ha sin strøm... Lenke til kommentar
Broadparken Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Klassisk bilde. Pent å se på. Fine høstfarger. Er bildet blitt etterbehandlet i noen programmer ? (Jeg spør for å lære.) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Klassisk bilde. Pent å se på. Fine høstfarger. Er bildet blitt etterbehandlet i noen programmer ? (Jeg spør for å lære.) Dette er et HDR-bilde (Photomatix). Lenke til kommentar
Broadparken Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Bruker du noen andre programmer ? (Lightroom etc.......) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Bruker du noen andre programmer ? (Lightroom etc.......) I all hovedsak Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg