Gå til innhold

Sesjon og Marihuana


patix95

Anbefalte innlegg

Hei. Er 95'er, og har da fått lapp om sesjon del 1. Jeg har røykt marihuana før, men jeg kommer ikke til å gjøre før jeg skal på sesjon del 2. Jeg sendte inn en søknad der det stod jeg hadde brukt det 2 eller flere ganger, så sendte jeg en ny en der det stod jeg ikke hadde gjort det. (Har en backstory om de lurer på hvorfor jeg sendte 2 stk). Jeg kommer til å bli negativ på en urinprøve om de tar det, men jeg har hørt at de tar ryggmargsprøver? Stemmer det, og i såfall, hva er sjansene for at de tar det? Det er jo dyrt, og de kan ikke teste alle for urinprøve heller, da det også er for dyrt. Har ambisjoner i forsvaret, og håper på at det ikke skal ødelegge sjansene mine.

 

Ingen grunn til bekymring, det er ikke så nøye. Men om du har problemer pga marihuana feks så er det veldig lett å "dimme" slippe førstegangstjeneste.

 

Men militæret bryr seg lite om du har prøvd en eller to ganger. Det er ganske mange av innrykkende soldater som er i din situasjon.

 

Ikke tenk på det, de bryr seg ikke noe om det.

 

Men han har tenkt seg i MJK og ikke pyntegarden der bryr de seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Er 95'er, og har da fått lapp om sesjon del 1. Jeg har røykt marihuana før, men jeg kommer ikke til å gjøre før jeg skal på sesjon del 2. Jeg sendte inn en søknad der det stod jeg hadde brukt det 2 eller flere ganger, så sendte jeg en ny en der det stod jeg ikke hadde gjort det. (Har en backstory om de lurer på hvorfor jeg sendte 2 stk). Jeg kommer til å bli negativ på en urinprøve om de tar det, men jeg har hørt at de tar ryggmargsprøver? Stemmer det, og i såfall, hva er sjansene for at de tar det? Det er jo dyrt, og de kan ikke teste alle for urinprøve heller, da det også er for dyrt. Har ambisjoner i forsvaret, og håper på at det ikke skal ødelegge sjansene mine.

 

Ingen grunn til bekymring, det er ikke så nøye. Men om du har problemer pga marihuana feks så er det veldig lett å "dimme" slippe førstegangstjeneste.

 

Men militæret bryr seg lite om du har prøvd en eller to ganger. Det er ganske mange av innrykkende soldater som er i din situasjon.

 

Ikke tenk på det, de bryr seg ikke noe om det.

 

Men han har tenkt seg i MJK og ikke pyntegarden der bryr de seg :)

 

Hehe, han behøver allikevel ikke bekymre seg. Bare han har fri vandel og klarer opptaksprøvene så går det bra. Tviler han klarer prøvene... :)

 

Det er hvem du er når du går inn som teller.

 

Jeg var selv jegersoldat og hadde rulleblad og en historie. Jegersoldat ble jeg.

 

Men MJK fyttikatta som de som søkte fallskjermjeger ble kjørt. Du må virkelig ha lyst for det er selvpining de lux...

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Hei. Er 95'er, og har da fått lapp om sesjon del 1. Jeg har røykt marihuana før, men jeg kommer ikke til å gjøre før jeg skal på sesjon del 2. Jeg sendte inn en søknad der det stod jeg hadde brukt det 2 eller flere ganger, så sendte jeg en ny en der det stod jeg ikke hadde gjort det. (Har en backstory om de lurer på hvorfor jeg sendte 2 stk). Jeg kommer til å bli negativ på en urinprøve om de tar det, men jeg har hørt at de tar ryggmargsprøver? Stemmer det, og i såfall, hva er sjansene for at de tar det? Det er jo dyrt, og de kan ikke teste alle for urinprøve heller, da det også er for dyrt. Har ambisjoner i forsvaret, og håper på at det ikke skal ødelegge sjansene mine.

Ikke tenk så mye på dette, har røyket hasj både før og etter sesjon del 1 og 2. Bare vær ærlig på sesjon del 2 å si at du har prøvd, men røyker ikke fast. Du blir ikke halshugd for dette. Ikke mer enn 3 måneder siden jeg var på sesjon del 2, kan jo også nevne at jeg kryssa av ja på prøvd narkotika på sesjon del 1 også. Fikk ingen konsekvenser, er nå innkalt til ingeniørbataljonen i januar 2013. Gleder meg :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...