Gå til innhold

Forslag til nettbrett


petter15

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har satt meg til rette på skolebenken igjen, og behovet for nye leketøy har meldt seg..

Går med tanker om å kjøpe tablet for bruk på skole, ikke nødvendigvis skriveoppgaver, men enkel pdf-visning, surfing etc, samtidig som den kommer til å bli brukt til surfing og filmvisning på fritid og jobb...

Med andre ord må den gjerne støtte en del filformater og ha nogenlunde bra batteritid.

 

Har sett litt på Samsung galaxytab 2 10.1 og asus transformer-pad TF 300, da Ipad er uaktuelt.

 

Går vel også noen rykter om at asus eller andre produsenter skal lansere nettbrett med windows 8 litt utpå høsten.

 

Hvilken er hetest av galaxytaben og transformern, og er det eventuelt heller verdt å vente på et brett med windows 8 når den tid kommer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Galaxy-note'n så grei nok ut den, men virka som den var dårlig mottatt av flere hardcore samsung-fanboys :p Trenger vel litt som svelemoe heller ikke 3G-tilkobling på nettbrettet, da jeg sannsynligvis vil koble den opp mot trådløssonen på mobiltelefonen de få gangene det er aktuelt.

Prismessig hadde jeg vel tenkt å legge meg på maks 4 tusen, så da spørs det jo hvordan det eventuelt harmonerer med ett hybrid-brett med windows 8 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...