Gå til innhold

Brosephs treningslogg


Broseph

Anbefalte innlegg

Warm-up A/C:

Wall slides, YTWLI, shoulder dislocations, scapular push ups, squat to stands, spidermans, leg kicks (side + front), thoracic extension, pull-through/glute bridge,

 

Warm-up B/D:

Wall slides, YTWLI, shoulder dislocations, reverse push ups, squat to stands, thoracic extension, rowing machine

Mener du disse skal utføres 3x10? Det blir i så fall veldig lange oppvarminger (27 sett...). Med seks strekkøvelser a 2x2 minutter på slutten av økten blir jeg boende på SATS med dette programmet, hehe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du disse skal utføres 3x10? Det blir i så fall veldig lange oppvarminger (27 sett...). Med seks strekkøvelser a 2x2 minutter på slutten av økten blir jeg boende på SATS med dette programmet, hehe. :)

Ideelt sett. I praksis holder det sikkert med et par sett av hver. Du kan også kjøre i "supersett". :)

2x2min tøyinga kan du gjøre før du legger deg. Det tar deg 15 minutter, så det har du tid til. ;)

Lenke til kommentar

Trimmet og oppdaterte førstepost med det nye programmet.

 

Wingeer, hvilken øvelse ville du brukt for thoracic spine i oppvarmingen?

 

Føles bedre i skulderen. Snart klar til å begynne igjen.

Skumrulle eller dobbel lacrosseball på brystrygg. Stram i magen og armene over hodet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjerpiiings. Men jeg liker at du kjører støtdrag. :) Film gjerne, så jeg får sett teknikken!

I do as I'm told. Jeg skulle kommentere det, det ble egentlig mer markløft med shrug.. Får studere flere videoer. Tips? Mindre vekt, kanskje?

 

Hollow hold var forresten fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Front Squats: 5x5x60kg

OHP: 5x5x35kg

Glute Bridges: 3x5x60kg

Dips: 3x10xKV

Tricep Pushdowns: 3x8x

Side Bend: 3x6x30kg

Hollow Hold: 5xF

 

Frontbøy var vanskelig. Jeg får ikke albuene helt opp (nei, jeg holder ikke fast i stanga med hendene) med "olympisk" grep og det gjør vondt i skulderne med powerliftgrep. Får stanga godt inn i halsen med begge grepene. Holdt på å brekke meg.

 

Glute Bridge er faenmeg tungt. Kan nok ta en del mer, men det er uvant. Hva er det Anaio drar igjen, 130? :p

 

Hva er forskjellen på Glute Bridge og Hip Thrust?

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Hvor strammer det i frontbøygrepet?

Forskjellen er at du ligger på gulvet i glute bridge, men i hip thrust har overkroppen på en benk, e.l.

Den siste gir deg potensielt litt mer hofteekstensjon, men også litt mer muligheter for ryggbank.

Klarer fint å dra femmere på 140. Øker fort bare man legger den inn. :)

Lenke til kommentar

Hvordan går det med løpingen? Driver du langstrekk eller gerilja cardio ?

Etter stafetten har det ikke blitt så mye løping, men jeg veksler mellom langkjøringer ute og tabataintervaller og 4x4 på mølle.

Tipper det er snakk om for tighte håndledd og tricep mtp. vanlig frontbøygrep.

Ja, kanskje det. Jeg leser meg opp på det nå.

Lenke til kommentar

Knebøy: 3x5x85kg

Benk: 3x5x65kg

Arnold: 12+12+8x15kg

Lying Triceps Extension alà Rip: 3x8x27.5kg

Chins:2x5 + negatives

 

Dårlig tid og trøtt på grunn av eksamener, ellers greit. Tydeligvis mye lettere å miste styrke i baseløft enn i assistanseløft. Ikke så rart.

 

Eksamen gikk forresten veldig bra.

Lenke til kommentar

Clean pulls: 3x5x60kg - fremdeles rart. Work in progress.

Lunges: 3x5x50kg - Vanskelig. Jeg har litt lange ben, så jeg må langt frem og langt ned. Det gjør det vanskelig å komme ordentlig opp igjen.

Rows: 3x5x60kg - lett! Mer neste gang.

Face Pulls: 3x10x20kg

Curls for the gurls: 3x10x12.5kg

Pallof: 3x10x5 sek (15 kg) - denne er litt rar. Hvordan gjør dere Pallof Press?

RKC-Planke: 2xF (tok ikke tiden i dag)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...