Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Eqology


TommyM-DOG

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil gjerne fortelle kort om eqology. Dette er ett relativt ukjent merke ettersom vi kun bruker distributører og ikke reklame.

 

Eqology er et norsk børsnotert selskap, etablert i 1998 med virksomhet i hele Norden. Eqology utvikler, produserer og distribuerer alle produktene via samarbeidspartnere som er de beste på sine felt i Norden og Europa. Produktene våre er produsert etter de strengeste kvalitetskrav, og består av naturlige høyeffektive dokumenterte ingredienser.

 

Vil anbefale alle som har prøvd ulike helsekostprodukter og ikke lyktes om å gå innpå nettsiden www.eq.no og sjekke ut disse produktene. Det er sunnere ingredienser enn hva du finner i mange andre helsekostprodukter. En undersøkelse har vist at 8/10 som begynner på Eqology, fortsetter over lang tid.

 

Det vil være foredragsholdere for eqology rundt om i storbyene, så jeg vil absolutt anbefale å dra å få mer informasjon der, ettersom det er lettere enn kun via nettsiden.

 

Send meg gjerne en melding og still spørsmål, eller dere kan skrive i denne tråden.

 

mvh Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...