Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412
Skrevet

Og su selger din? Eller har du flere? :hmm:

Jeg skal selge Xboxen (noe du er helt enig i) og kjøpe en HD PVR i steden for. :)

Jaja, du har sikkert rett. Får bare håpe du får solgt den da ;)

Skal gjøre mitt beste. :) Du må nok være enig med meg at det er bedre å ha noe man kan bruke enn å ha noe man ikke bruker eller vil bruke og la det stå og ta plass. Uansett så er HD PVR 2 som jeg skal kjøpe praktisk og liten og den får jeg lett inn i det nye skapet mitt vesiden av min deilige PS3. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal selge Xboxen (noe du er helt enig i) og kjøpe en HD PVR i steden for. :)

Skal gjøre mitt beste. :) Du må nok være enig med meg at det er bedre å ha noe man kan bruke enn å ha noe man ikke bruker eller vil bruke og la det stå og ta plass. Uansett så er HD PVR 2 som jeg skal kjøpe praktisk og liten og den får jeg lett inn i det nye skapet mitt vesiden av min deilige PS3. :wee:

Hva er det første spillet du tar opp da, får vi se deg da i Action da her i forumet :w00t:
Gjest Slettet+412
Skrevet

Hva er det første spillet du tar opp da, får vi se deg da i Action da her i forumet :w00t:

Har ikke tenkt på det helt enda men dere får vell se meg i action her ja. :D

Gjest Slettet+412
Skrevet

Avateren kunne ikke være større enn 100x100 og maksimum 20KB, så det ble litt lite bilde, her er orignalen :)

XteZe.jpg

Fett. :)

Skrevet (endret)

Har du sjekket ebay?

Tusen takk :w00t: nei har ikke sjekket der, men nå gider jeg ikke kjøpe den Halo Master Chief Statue - til 4000.kr da Endret av jokingnutria
Skrevet (endret)

Avateren kunne ikke være større enn 100x100 og maksimum 20KB, så det ble litt lite bilde, her er orignalen :)

XteZe.jpg

Har du ikke vannkjøling til skjermkortet? Eller har du tenkt å bytte det ut snart?

Endret av sj3f
Gjest Slettet+412
Skrevet

Har du ikke vannkjøling til skjermkortet? Eller har du tenkt å bytte det ut snart?

Han skal bytte det ut tror jeg. ;)

Gjest Slettet+412
Skrevet (endret)

Ja, skal byttes ut med 2 7970 eller en annen generasjon :p

Skal opp i 2 7970 selv. :3

Må bare kjøpe meg et ved konf-tid.

Endret av Slettet+412
Skrevet

Den nye Gen er jo bare flere 7000-kort med nye navn, kan være lurt å velge denne Gen da, da får du litt billigere og flere råere kort som Matrix, Vapor-X eller MSI Lightening ;)

Gjest Slettet+412
Skrevet

MSI Lightning har fått mye skryt. Et kjempe kort men har ingen erfaring. Vapor-X derimot har jeg. Et kjempe bra kort som er verdt 3k uten tvil. Du vil ikke angre ettersom at det drar alt på max, uansett. :)

Men så spørs det hvilke spill vi præiker om også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...