Gå til innhold

Egen ''seksjon'' for Guild Wars 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Om det ikke blir en egen forumdel kommer nok det meste av diskusjonen til å holde seg i en stor tråd slik det gjør i dag. Om det er noe jeg lurer på eller ønsker å diskutere om GW2 gidder jeg ikke å lage en egen tråd med mindre det er en egen kategori for det da den sikkert fort kommer til å forsvinne fort fra første siden, og mange vil ikke bli oppmerksomme på den.

 

guildwars2.no har et veldig stort forum for GW2 med mange kategorier (kanskje litt for mange). Har vurdert å lage konto der. Du kan jo sjekke ut den siden XFXforce.

Lenke til kommentar

Det er prøvd å lage egne tråder med aktuelle lenker for GW2, egne tråder som snakker om servere, allikevel er det mer av dette i den store tråden, og de andre trådene dør som regel ut etter 1 eller 2 innlegg.

 

Det er også mye snakk om yrker, klasser, crafting, osv. i tråden, og eventuelle problemer folk som spiller opplever. Det er vanskelig å finne tilbake til ting som kan være nyttig på et senere tidspunkt, og er det noen gode lenker jeg kunne hatt nytte av på f.eks side 45 vil jeg aldri vært klar over dette

 

Er man også interessert i et spill, driter man som regel i mange av de andre trådene som er i samme kategori om alt blir kastet i en stor suppe av tråder. Tråder som havner i felleskategori for PC-spill er i tillegg stort sett på første side i maks tre dager, og jeg synes også selv at det er svært lite givende i å delta i andre tråder selv, og da er det enklere å forholde seg til en tråd til tross for ulempene.

 

Og for folk som virkelig er dedikert til et spill, så vil sikkert ikke en egen kategori holde uansett. Mange av disse vil sannsynligvis bruke sider som f.eks guildwars2.no (eller en engelsk lignende side for å komme i kontakt med andre innenfor vårt serverområde, tross alt et MMO) som hovedforum da de kan opprette tråder i forumdeler som tar for seg veldig spesifikke deler av spillet, i tillegg til at de kan komme i kontakt med andre som sikkert også fokuserer mer på spillet enn de som omgåes på generelle forum.

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...