Gå til innhold

diablo 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det. poenget er at jeg har kjøpt diablo og expansion ,men vil ha en ekstra cd key så jeg kan spille sammen med kamerater og broren min på internett og LAN det skjer ikke ofte... vær nå litt kamerat og send en cd key til meg... :roll:

Skrevet

vet det.. men poenget er at jeg trengwer en ekstra cd key så at jeg kan spille LAN og internett med kompiser. vær nå litt kompis og send over en cd key til e-mailen min ... :roll:

Skrevet

Jeg varslet moderator om denne tråden da det hadde kommet 2 svar på den, et fra en annen og et fra deg. Jeg har unnlatt å skrive noe før, ettersom det ikke var nødvendig egentlig. Men jeg ser jo at jeg ikke bare kan sitte og se på dette her, så hør følgende råd Son Goku: Ikke bump mer, for en moderator vil se på tråden, og om du bumper mer vil det sannsynligvis få konsekvenser. Og til andre: Ikke svar på tråden, så dør den ut innen en moderator får sett på den/låst den.

Skrevet

Dette er jo helt latterlig. Kjøp det fandens spillet. Det koster som sagt, 300 kr, og du får j*vlig mye spill for de 3 hundrelappene. Har da gitt meg tusenvis av timer med glede, så å ikke betale for sånt, er på godt norsk, outrageous.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...