Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Bryggelangs i Drammen.... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Er ett super tilbud på alle Nik produkter nå,så måtte bare ha...så dette er ett rent Nik bilde gjort i LR4. http://digital-foto.no/nyheter/glimrende-tilbud-pa-fantastiske-plug-ins Frist 31.08-12 Link til bildesiden
wasco Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Et fantastisk bilde Herlig komp med båtene som peker i hver sin rettning, og lyset og fargene er helt eventyrlige. Ellers er det det å si, at jeg er Nikoman. Tror ikke jeg har lagt ut et eneste bilde her på digit, uten at det har vært innom Color Efex pro. Skulle jeg bli tvunget til å leve med en eneste plugin, ville jeg valgt Color Efex pro.
Slettamann Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Veldig bra dette! Men helhetsinntrykket kunne kanskje vært en liten smule lysere.
fotogigen Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 flott stemningbilde, litt mørkt på min skjerm ( jobb pc ) ellers må jeg bare si at du har formidlet stemningen godt!
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Nydelig glød på himmelen og fint motiv
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 Veldig bra dette! Men helhetsinntrykket kunne kanskje vært en liten smule lysere. Takker.Valgte å ha det litt mørkere..vel orginalen er enda mørkere..abret her om jeg legger på enda mer lys,er att skyggepartiene sprekker/blir grått og utydelig.Så for å ikke ødelegge bilde stoppet jeg på dette lyset;)
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 flott stemningbilde, litt mørkt på min skjerm ( jobb pc ) ellers må jeg bare si at du har formidlet stemningen godt! Takker;)
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 Nydelig glød på himmelen og fint motiv Takker;)
Krismeko Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 En god ro over dette bildet, selv om det er gjenstander her som er lagd for fart og lyd Liker det gule skjæret på himmelen, gir varme og glød i bildet
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 En god ro over dette bildet, selv om det er gjenstander her som er lagd for fart og lyd Liker det gule skjæret på himmelen, gir varme og glød i bildet Hjertelig;)
Laila - Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Forrige båtbilde var litt vanskelig på min skjerm. Denne er kjempefin på min skjerm. Vakkert stemningsbilde
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2012 Forfatter Skrevet 30. august 2012 Forrige båtbilde var litt vanskelig på min skjerm. Denne er kjempefin på min skjerm. Vakkert stemningsbilde Hjertlig;)
Harald Gjerholm Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Likte dette. Skikkelig flott kveldslys på himmelen her med skyofrmasjoner av en annen verden.
jarle-60 Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Ikke så dumt å slenge bryggelangs når resultatet blir slik.
smort1 Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Fint og stemingsfullt! Likte den mørke tonen. God plassering av de maritime detaljer. Eneste lille ting å bemerke er vel det som stikker fram i bildet nede til ve....
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2012 Forfatter Skrevet 31. august 2012 Likte dette. Skikkelig flott kveldslys på himmelen her med skyofrmasjoner av en annen verden. Takker så mye;) Ikke så dumt å slenge bryggelangs når resultatet blir slik. Takker;) Fint og stemingsfullt! Likte den mørke tonen. God plassering av de maritime detaljer. Eneste lille ting å bemerke er vel det som stikker fram i bildet nede til ve.... Takker;)..ja skulle nok fjernet det med content aware tool i sc6;)
Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 En super kveldstemmning med en aldeles praktfull belysning på himmelen.
Jan Erik Engan Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 En super kveldstemmning med en aldeles praktfull belysning på himmelen. Tusen takk;)
Anbefalte innlegg