Gå til innhold

BK: Bryggelangs i Drammen....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et fantastisk bilde :)

Herlig komp med båtene som peker i hver sin rettning, og lyset og fargene er helt eventyrlige.

Ellers er det det å si, at jeg er Nikoman. Tror ikke jeg har lagt ut et eneste bilde her på digit, uten at det har vært innom Color Efex pro.

Skulle jeg bli tvunget til å leve med en eneste plugin, ville jeg valgt Color Efex pro.

Skrevet

Veldig bra dette! Men helhetsinntrykket kunne kanskje vært en liten smule lysere.

Takker.Valgte å ha det litt mørkere..vel orginalen er enda mørkere..abret her om jeg legger på enda mer lys,er att skyggepartiene sprekker/blir grått og utydelig.Så for å ikke ødelegge bilde stoppet jeg på dette lyset;)

Skrevet

Fint og stemingsfullt! Likte den mørke tonen. God plassering av de maritime detaljer. Eneste lille ting å bemerke er vel det som stikker fram i bildet nede til ve.... ;)

Skrevet

Likte dette. Skikkelig flott kveldslys på himmelen her med skyofrmasjoner av en annen verden.

Takker så mye;)

Ikke så dumt å slenge bryggelangs når resultatet blir slik.

Takker;)

Fint og stemingsfullt! Likte den mørke tonen. God plassering av de maritime detaljer. Eneste lille ting å bemerke er vel det som stikker fram i bildet nede til ve.... ;)

Takker;)..ja skulle nok fjernet det med content aware tool i sc6;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...