atle.skretting Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 IT-giganten CSC bygger opp konsulentavdeling i Norge. Bedriftsprofil: – Vi søker folk med erfaring
kaldt Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Vi hadde csc bergen på jobb og det fungerte glimrende. Men så outsorcet csc til litauen istedet. Aj for et fall. De forstår jo ikke hva problemet er og eier ikke serviceinnstilling. 1
ryback Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Det er ikke mulig å finne noen ledige stillinger i Norge på deres interne jobb-side.
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 – Det handler om kunne sette seg i kundens sted og forstå kundens problemer og kunne kommunisere dem. Å være lyttende, kunne gi råd og være positiv og ekstrovert er viktige sosiale egenskaper. Det der er jobben til designere, ikke kodere.
Tjohoi! Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Ledige stillinger: http://www.csc.com/no_career/ds/11787-jobb_i_csc
Tjohoi! Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 Det er ikke mulig å finne noen ledige stillinger i Norge på deres interne jobb-side. http://www.csc.com/no_career/ds/11787-jobb_i_csc
GeirGrusom Skrevet 29. august 2012 Skrevet 29. august 2012 – Det handler om kunne sette seg i kundens sted og forstå kundens problemer og kunne kommunisere dem. Å være lyttende, kunne gi råd og være positiv og ekstrovert er viktige sosiale egenskaper.Det der er jobben til designere, ikke kodere. Det vil svært ofte være en del av jobben som konsulent også. 1
ryback Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 Det er vel en del av jobben til alle som har kundekontakt uavhengig av bransje.
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. august 2012 Skrevet 30. august 2012 – Det handler om kunne sette seg i kundens sted og forstå kundens problemer og kunne kommunisere dem. Å være lyttende, kunne gi råd og være positiv og ekstrovert er viktige sosiale egenskaper.Det der er jobben til designere, ikke kodere. Det vil svært ofte være en del av jobben som konsulent også. Det er vel en del av jobben til alle som har kundekontakt uavhengig av bransje. Sikkert. Folk kan jo ha ulike roller samtidig, særlig i veldig små selskaper. Jeg programmerer/utvikler/koder og ser ikke snurten av en kunde. Hender jeg er med på et å annet møte ved tvister, men folk prøver å unngå det. Jeg er kjent for å si akkurat hva jeg mener og det er visst ikke alltid like gunstig. Nå driver jeg mest med de tekniske greiene da, sjelden jeg beveger meg inn på ting som brukergrensesnitt og denslags. Det er imidlertid litt rart større selskaper søker etter "alt-mulig" folk, det er sjelden folk er veldig sterke sosialt samtidig som de er skarpe på den tekniske biten (kun min personlige mening, selvfølgelig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå