Gå til innhold

[Løst] Trenger en jobb veldig mye! hjelpe meg.


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en 25 år gammel østeuropeisk som er på utkikk etter en jobb her i Norge. Jeg bor i Stavanger. Jeg har prøvd å finne en jobb for en ganske lenge. Jeg får heldig når jeg i det minste få et svar, som alltid er "nei". Jeg har prøvd finn.no og nav.no og fortsatt prøver. Jeg har ganske god utdannelse og erfaring. Jeg har jobbet i lagerbygninger, byggebransjen, reklamebyrå og manager og ledende stillinger. Jeg er ferdig med jusstudiet i Storbritannia. Jeg har et godt arbeidsmiljø attidude, og morsomt å jobbe med. Kan snakke tre språk som er engelsk, russisk og litauisk, alle tre av dem er flytende. Men jeg bare studerer norsk i øyeblikket. Jeg ønsker å motta undervisning her også.

Det er vært en lang tid jeg har ikke hørt noen positive svar, håper jeg noen kan hjelpe meg å høre en.

 

Hilsen,

 

Anddy

Endret av Anddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg er en 25 år gammel østeuropeisk som er på utkikk etter en jobb her i Norge. Jeg bor i Stavanger. Jeg har prøvd å finne en jobb for en ganske lenge. Jeg får heldig når jeg i det minste få et svar, som alltid er "nei". Jeg har prøvd finn.no og nav.no og fortsatt prøver. Jeg har ganske god utdannelse og erfaring. Jeg har jobbet i lagerbygninger, byggebransjen, reklamebyrå og manager og ledende stillinger. Jeg er ferdig med jusstudiet i Storbritannia. Jeg har et godt arbeidsmiljø attidude, og morsomt å jobbe med. Kan snakke tre språk som er engelsk, russisk og litauisk, alle tre av dem er flytende. Men jeg bare studerer norsk i øyeblikket. Jeg ønsker å motta undervisning her også.

Det er vært en lang tid jeg har ikke hørt noen positive svar, håper jeg noen kan hjelpe meg å høre en.

 

Hilsen,

 

Anddy

 

Det er ikke alltid enkelt å finne en jobb man trives med. Om man blir gjerne mer og mer kresen etter hvert som tiden går. Det kan være lurt å være litt frempå og møte daglig leder. Lever cv og kanskje en søknad.

 

Du må nok bare ha tolmodighet og is i magen.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er sant det du sier. Jeg har vært til mange steder som viser min CV og anbefaling bokstaver i person. De sa vi vil gi deg en samtale hvis vi trenger deg eller noe sånt. Jeg gjør noen jobber i mellom, men det er ikke permanent. Leien er permanent. Jeg har jobbet hele mitt liv før. Vel jeg tror jeg trenger bare å få heldige en dag igjen.

 

 

Takk uansett for kommentaren.

Hilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...