Gå til innhold

Safe å kjøpe denne PC fra DHGate?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har nå brukt mange penger på en PC som funker dritsårlig, og har vært på reprasjon uttallige ganger.

 

Jeg ønsker nå å kjøpe en billigPC. Jeg har sett litt på denne:

http://www.dhgate.com/13-inch-mini-laptops-wifi-n270-2gb-ram-250gb/p-ff808081338cced60133a0f3233762ab.html

 

Alt jeg ønsker meg av en pc er at microsoft office funker, internett funker, DVD funker (men denne er ikke så alt for nødvendig heller), og at det ikke skal være vanskelig å åpne pc'en for å komme frem til for å blåse bort støv fra viften. PC skal kun brukes på skolen.

(HAr ikke behov for spill, nedlasting av fance programmer ol)

Og sist men ikke minst; den må være BILLIG (les: fattig student).

 

Ut i fra det; skal jeg satse på å bestille den pc'en jeg har funnet over, eller er jeg nå i ferd med å gå i en felle? Siden den er sånn "China-vare"? Men brukeren har samtidig fått god tilbakemelding også...

Er sterkt i tvil her!

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den har vært på reparasjon utallige ganger har du vel rett på pengene tilbake? Og hvorfor i all verden kjøpe fra utlandet? Hold deg til norske aktører i tilfelle problemer. Synes du først og fremst burde se om du kan få pengene tilbake eller erstattet maskinen du allerede har.

 

Det er en drastisk konklusjon til et problem du har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig her, husk også på kina er garantibetingelsene lave og det er ofte vanskelig med tanke på frakt, er lett om skjermen er i glass at maskinen knuses på veien og du må regne med 25% moms.

 

Så jeg er enig å bruke garantien, ofte er nok slik du kan få lånepc etter 1 uke om reprasjonen ikke er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...