Gå til innhold

Logitech Z-340 2.1 erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har z-540 selv :lol: ... det er akkurat likedan, bare at det har bakhøytalere i tillegg. :) Anbefaler det pga xtremt bra lyd og ikke minst bass til prisen. Subb'en er en 8" passiv høytaller som innenfra drives av en 4". Ikke til å tro når man hører lyden, man kan faktisk tro det en en 10 tommer når man hører lyden.... Jeg har aldri fått d til å skurre i subben.... noe jeg er xtremt fårnøyd med. 8)

Anbefales!!!!

Lenke til kommentar

Fin 6x post du har der ;)

 

Over to the topic:

 

Jeg tror nyere SB Live! kort støtter 4.1. Men skulle ikke du ha 2.1 høytalere? Trenger ikke lydkort som støtter 4.1 da...

Etter det jeg har hørt så skal de høytalerene være nokså bra. Vis du vil ut med litt mer penger så kan jeg anbefale Altec Lansing 2.1 høytalere. Har ett par av de og er veldig fornøyd. Men jeg tror nok Logitec er det beste i sin prisklasse..

Lenke til kommentar

Regner med at du kan ha 4.1 (men skal ikke si det for sikkert), ja.

Den gule er Digital ut tror jeg. Denme utgangen brukes vis man skal koble stereo anlegget til pc'en. Du kan bruke 3,5 mini-Jack også, men mener å ha lest at man får bedre kvalitet med Digital Out, i tilleg så slipper du overganger.

 

Rett meg hvis jeg har skrevet noe feil!

Lenke til kommentar

For det første: det er ikkje så interessant kor mange inngangar du har. Det er viktigare kor mange utgangar du har.

For det andre: Z-540 - 4.1 anlegget brukar berre to utgangar(grønn og svart), og SB Live er meir enn bra nok til å koble til Z-540.

 

Og ja, det er med kablar, eg fekk Z-540 frå komplett forrige fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...