Gå til innhold

Problemer med Steam - "opptatt server"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte i går et spill, og ventet spent på at det skulle bli ferdig å laste ned, men da det hadde kommet ca 50% begynte nedlastingen plutselig fra begynnelsen igjen. Jeg valgte da å slette alt som var lastet ned, og begynne hele nedlastingen enda en gang. Det skulle jeg visst ikke ha gjort; nå får jeg ikke startet nedlastingen.

Beskjeden jeg får er at serveren er opptatt, og at jeg må prøve igjen om noen minutter. Jeg har prøvd mange ganger i løpet av et døgn. Jeg tviler på det er serveren som er opptatt. Jeg har heller ikke noe problem med å laste ned andre spill.

Jeg har prøvd det meste føler jeg, alt fra reinstallasjon av Steam til å slette alle lokale filer fra spillet og begynne på nytt og velge andre servere. Etter å ha søkt litt rundt har jeg funnet flere som har opplevd det samme, men jeg har ikke funnet andre løsninger enn at det kanskje plutselig begynner å virke igjen etter noen dager.

Håper noen her kan hjelpe...

Endret av Phileas Fogg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da har jeg i løpet av dagen prøvd alt for å fikse problemet. Har funnet utallige løsninger, men ingen har funket...bort sett i fra den første løsningen jeg fant; vente noen dager. Nå funker det plutselig!

Det hadde jo uansett vært greit med en løsning som ikke innebærer alt for mye venting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...