Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september Det har ikke vi nå i kveld, for vi har vært innom butikken i formiddag Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Ikke jeg, jeg spiste tidligere. Jeg har ting jeg burde gjort som stadig blir utsatt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Det har vi også Vi har drukket vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Det har vi også Vi har spist lunsj for en times tid siden.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Ikke jeg. Jeg har gjort meg klar til og dra til AMF (Magic The Gathering opplegg) i dag for og spille Commander. 🎴🎴🎴
MR SPEED Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Ikke jeg har jeg har begynte å se The fifth elenent nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag nå i sted.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det har vi også Vi har tenkt å kose oss med brus, snop og snacks i kveld.😋😋
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det har vi også Vi har tenkt å kose oss med brus, snop og snacks i kveld.😋😋 Jwg å CC Jeg venter å venter få reva gir 😡😡
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det venter ikke vi på Vi har kraftig vind ute nå.🌬️🌬️
N-4K0 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Ikke jeg, det har blåst litt her, men ikke stormvinder. Jeg har handlet i kveld.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det har ikke vi, vi handlet i går formiddag Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg også - teknisk sett, med andre ting i Jeg har vært ute og festet søppeldunklokkene pga. sterk vind.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Det har vi også Vi har sett et tre i skogen som har knekt og falt ned i stormen.🌬️🌬️
N-4K0 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Ikke jeg. Jeg har sett et helt lite skogholt (lokalt) med knekte grantrær. Spoiler Det skjedde etter en skikkelig storm i 2013, flere dusin mellomstore grantrær som rett og slett var brukket tvert av 1-2 meter over bakkenivå i en lett skråning. Det var litt surrealistisk, for en som ikke har sett mye sånt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Det har vi også sett for noen år siden Vi har fortsatt vind og regn hjemme hos oss nå.🌬️🌬️🌧️🌧️☔☔
N-4K0 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg og, i hvertfall vind, men noe roligere. Spoiler Dere bor jo i Bergen dog, er det annet å vente? Jeg har sløvet i dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Det har vi også faktisk Vi har spist middag nå.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå