Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det drakk ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det har ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋 1
Ryuuou Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ikke jeg men jeg har Saitaku syltet Ingefær jeg skal åpne snart. Skrudd opp gpu og fjernet støv.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det har ikke vi Vi har spist på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det hører ikke vi på nå Vi har planer om å spise potetgull og drikke brus i kveld.🟡🟡🥤🥤😋😋
Gutensin Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ryuuou skrev (17 timer siden): Ikke jeg Drakk noe is kaffe isted. Det gjorde jeg også. Koser meg med litt potetgull 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det koser vi oss også med Vi har spist nøtter nå.🥜🥜😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vi har både sett og hørt på dagsnyttatten i dag Vi har drukket både Urge og Cola i dag.🔋🔋🥤🥤😋😋 1
Ryuuou Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ikke noe Urge eller Cola men god ide. Setter sammen stasjonære pcer og skrur opp bærbare pcer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det driver ikke vi med nå Vi har spist snop nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Ikke jeg. Jeg har akkurat stått opp. Endret 7. juni av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Det har ikke vi Vi har vært på fisketur og fisket småpaler i dag tidlig.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Ikke jeg. Jeg har sett en snegle på bakken i dag på sinn ferd. Den krøp super sakte. 🐌🐌
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Det har ikke vi Vi har fått noen torsker på fisketuren vår i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Ekki eg. Ég hef verslað mikið hjá Kube í dag. 🛒🛒
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå