Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Det har vi også.🎮🎮🥰🥰 Vi har vært på st1 og spist ostebaconpølser og ostebaconburgere nå i natt.😋😋
N-4K0 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Ikke jeg. Jeg har et ganske tomt bad for øyeblikket grunnet maling.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Det har ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Det har ikke vi Vi har vært på st1 og spist ostebaconpølser i natt.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Ikke jeg. Jeg har laget meg hjemmelaget chips dipp i dag, med smak av chili og hvitløk. 🌶️🧄
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Det har ikke vi, men nam nam.😋😋 Vi har spist kyllinglår og pommes frites.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min igår.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Det har vi også.🎮🎮🥰🥰 Vi har vært på st1 og spist ostebaconpølser i natt.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
75192 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ikke jeg billy pizza gjelder ikke tikka etter på jeg spist lit skjokolade nå
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ikke jeg. Jeg har opplevd at disc driveren på Ps5 streiket i dag. Så nå får jeg ikke spilt fysiske ps5 spill. 🥺😲
75192 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (15 minutter siden): Ikke jeg. Jeg har opplevd at disc driveren på Ps5 streiket i dag. Så nå får jeg ikke spilt fysiske ps5 spill. 🥺😲 trur den er utslitt da jeg ligger i senga med meta quest 3 😍😍😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Det har ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 16:33 Skrevet søndag kl 16:33 (endret) Ikke jeg. Gjorde det tidligere i dag. Jeg har planer om og streame direkte fra Ps4 konsollen min i dag. 😏 Jeg har ikke noe valg heller, pga disc-driveren på Ps5 konsollen har streiket eller tokk kvelden (om du vil) i går. 🥺😩😢 Endret mandag kl 06:55 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 19:34 Skrevet søndag kl 19:34 Det har ikke vi planer om Vi har kost oss med middag nå.😋😋
Gutensin Skrevet søndag kl 23:23 Skrevet søndag kl 23:23 Det gjorde jeg tidligere på søndag også Jeg har tenkt å legge meg snart
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 00:08 Skrevet mandag kl 00:08 Det har ikke vi Vi har tenkt å drikke vann nå.💧💧
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå