N-4K0 Skrevet fredag kl 06:30 Skrevet fredag kl 06:30 Ikke jeg. Jeg har søppel som skal ut og reklame og blader som skal kastes i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:13 Skrevet fredag kl 13:13 Det har ikke vi Vi har endelig vent oss til at søppel heter boss i Bergen.😉😉
75192 Skrevet fredag kl 16:40 Skrevet fredag kl 16:40 Ikke jeg har det 😝 sett på han The boss 😀 trykk da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:05 Skrevet fredag kl 18:05 Vi Digger han. Vi har handlet på butikken i dag.
N-4K0 Skrevet lørdag kl 06:59 Skrevet lørdag kl 06:59 Jeg også, forutsatt at fredag teller som "i dag" siden jeg enda ikke har køyet (jeg syns bare det er rart at noen vestlendinger kaller søppel "boss") Jeg har tenkt å kvitte meg med flaske- og boksepant i dag, + nevnte reklame og blader som ikke ble kastet i går.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 12:18 Skrevet lørdag kl 12:18 Ikke jeg. Jeg har også planer og dra til butikken idag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 14:48 Skrevet lørdag kl 14:48 Det har ikke vi Vi har planer om å kjøpe ostebaconpølser på bensinstasjonen i natt.😋😋
Sviskepott Skrevet søndag kl 09:18 Skrevet søndag kl 09:18 Det har ikke jeg. Jeg har aldri gått ut av mitt hjem for å kjøpe mat midt på natta...har du det?
N-4K0 Skrevet søndag kl 12:17 Skrevet søndag kl 12:17 Ikke midt på natta, nei. Jeg har vært med på julebord flere ganger før.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:51 Skrevet søndag kl 12:51 Det har ikke vi Vi har komt frem til at vi mest sannsynlig hadde likt julelunsj bedre enn julebord.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 21:13 Skrevet søndag kl 21:13 Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:30 Skrevet søndag kl 23:30 Det har dessverre ikke vi fordi vi sovnet i går kveld.🥱🥱💤💤😴😴 Vi har hatt en lang og god lur i går kveld.😴😴💤💤🥱🥱
75192 Skrevet søndag kl 23:55 Skrevet søndag kl 23:55 Det har ikke jeg har dere julestrømpe hjemme nå
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 00:53 Skrevet i går, 00:53 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det har dessverre ikke vi fordi vi sovnet i går kveld.🥱🥱💤💤😴😴 Vi har hatt en lang og god lur i går kveld.😴😴💤💤🥱🥱 Nå ble min Lord Major Terning skikkelig lei seg, når han valgte spillet dere hadde valgt. 😳🥺😢😝🤪😜 Nei da, ingen sutre miner her. Det går helt fint. 🤗🤗 Tilbake til leken: 75192 skrev (58 minutter siden): Det har ikke jeg har dere julestrømpe hjemme nå Det har ikke jeg. Jeg har vært litt ekstra røff med meg selv her om dagen. Endret i går, 00:54 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det har ikke vi Vi har ryddet i leiligheten i natt.
N-4K0 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Samme her, ryddet unna litt søppel i natt. Jeg har spist i natt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi spiste også i natt Vi har ryddet hjemme i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå