N-4K0 Skrevet torsdag kl 19:40 Skrevet torsdag kl 19:40 Ikke jeg. Jeg har spist brød med Taffelost som jeg ikke er ferdig med enda.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:15 Skrevet torsdag kl 23:15 Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 05:57 Skrevet fredag kl 05:57 Ikke jeg. Jeg har ryddet oppi min egen rot i Magic The Gathering samlingen min i hele natt, som jeg selv har klart av en merkelig grund. 🤔🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:06 Skrevet fredag kl 13:06 Det har ikke vi Vi har kost oss med lunsj.😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 03:09 Skrevet lørdag kl 03:09 Ikke jeg. Jeg har tenkt å bruke gardintrapp i dag og bytte ut en lyspære.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 03:31 Skrevet lørdag kl 03:31 Det har ikke vi Vi har tenkt å høre på musikk nå snart.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:58 Skrevet lørdag kl 12:58 Det har ikke vi Vi har vært på cafe i dag.☕☕🥨🥨😋😋
N-4K0 Skrevet søndag kl 06:25 Skrevet søndag kl 06:25 Ikke jeg. Jeg har sett på pris på gardintrapp på nett.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:01 Skrevet søndag kl 12:01 Det har ikke vi Vi har vært på Shellstasjonen og kjøpt oss ostebaconpølser i natt som var.🧀🧀🥓🥓🌭🌭😋😋 1
N-4K0 Skrevet i går, 07:06 Skrevet i går, 07:06 Ikke jeg. Shell heter for øvrig st1 her nå, har deres byttet navn også? Jeg har lyst til å ordne meg pommes frites og pølser 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden N-4K0 skrev (5 timer siden): Ikke jeg. Shell heter for øvrig st1 her nå, har deres byttet navn også? Jeg har lyst til å ordne meg pommes frites og pølser 😋 Vi vet om navnebyttet, men det er fortsatt Shell for oss. Det har vi også lyst til Vi har spist lunsj nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Ikke jeg, vært våken siden 4 og noe. Jeg har lyst til å legge meg igjen, men burde holde meg våken lenger.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Det har ikke vi Vi har spist middag.😋😋
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ikke jeg har spist middag da jeg skal snart legge meg da snart ....
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det skal ikke vi Vi har planer om å høre på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det vet jeg da 😍😍😍😍 sikkert vet dere du vi oss du vet det da vet dere det da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå