Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:50 Skrevet lørdag kl 16:50 Det skal ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 17:36 Skrevet lørdag kl 17:36 Ikke jeg. Jeg har tenkt å bestille hvitløksnadder i kveld.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:28 Skrevet lørdag kl 18:28 Det har ikke vi Vi har tenkt oss ned på Shellstasjonen og kjøpe ostebaconpølser nå i natt.😋😋 1
N-4K0 Skrevet lørdag kl 23:03 Skrevet lørdag kl 23:03 Ikke jeg. Jeg har tenkt å åpne en boks Battery.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:00 Skrevet søndag kl 00:00 Det har ikke vi Vi har åpnet hver vår boks med Red Bull original tidligere i natt.
MR SPEED Skrevet søndag kl 08:04 Skrevet søndag kl 08:04 Ikke jeg... jeg tenkt å ta fjordland eller tandori til frokost
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:02 Skrevet søndag kl 11:02 Det har ikke vi Vi har spist god lunsj nå.😋😋
N-4K0 Skrevet søndag kl 15:15 Skrevet søndag kl 15:15 Ikke jeg. (Red Bull er oppskrytt etter min mening, særlig mtp. den høyere prisen. Dyrere og samtidig mindre god.) Jeg har tenkt å spise biff stroganoff snart. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:42 Skrevet søndag kl 16:42 (endret) Ikke vi (For vi er litt lei av stroganoff for biffkjøttet pleier å være temmelig seigt og tørt) Vi har akkurat spist middag nå.😋😋 Endret søndag kl 16:54 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet søndag kl 19:24 Skrevet søndag kl 19:24 (endret) Jeg må be cc @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) si i fra til @N-4K0…… liker best burn men dessverre kan jeg ikke drikke energi drikk aldri mere for mye koffein i den da dessverre ☹️😢🥲 Endret søndag kl 19:26 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:29 Skrevet søndag kl 22:29 Vi har ikke drukket Burn heller Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet søndag kl 23:17 Skrevet søndag kl 23:17 Jeg drakk vann med vitaminbrusetabletter tidligere. Jeg har kjørt en tur til byen i dag og lekt taxi.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:16 Skrevet mandag kl 02:16 Det har ikke vi Vi har spist en godfrokost nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Det har ikke vi Vi har time hos både fastlegen og hos tannlegen i dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Det har ikke vi Vi har hatt en liten pause fra forumene i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå