Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Skrevet 27. september MR SPEED skrev (8 minutter siden): Pass på så dere ikke blir syke da 😝 Vi ser at du glemmer at vi skal skrive hva vi har i denne leken her Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke jeg. Jeg har kjøttdeig som må brukes nå i hælja.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har planer om å dra på fisketur nå snart.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har vi også Vi har gomlet potetgull nå i natt som var.🟡🟡😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke jeg, nå. Jeg har hatt en rar drøm med noe ubehagelig innhold nylig.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september Skrevet 29. september Ikke jeg. Jeg har vært våken hele natten. Nå skal jeg legge meg. 😴🥱💤
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september Vi har vært våkne i natt, men vi skal ikke sove nå. Vi har spist lunsj nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september Det har ikke vi Vi har kost oss med middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Ikke nu, men spist Fjordland i natt som var litt over dato. Jeg har to stk. Royal Trippel i fryseren som jeg fikk lyst på nå, kom nettopp på at jeg har dem 😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september Det har ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå