MR SPEED Skrevet torsdag kl 00:55 Skrevet torsdag kl 00:55 (endret) Ikke jeg gjør det da ligger i senga å skriver fra Meta quest 3 i taket 🤪 Endret torsdag kl 00:55 av MR SPEED
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 01:43 Skrevet torsdag kl 01:43 MR SPEED skrev (47 minutter siden): Ikke jeg gjør det da ligger i senga å skriver fra Meta quest 3 i taket 🤪 Mr-$ har virkelig blitt oppslukt i virtual reality verden nå ser jeg. 🥴🥴 Tilbake til leken: Ikke jeg. Jeg har gjort meg klar til senga nå. 🥱😴💤
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:12 Skrevet torsdag kl 02:12 Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
MR SPEED Skrevet torsdag kl 02:35 Skrevet torsdag kl 02:35 Har ikke jeg jeg liger her nesten på rygen med vr
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:42 Skrevet torsdag kl 02:42 Ikke vi Vi har planer om å logge av straks nå.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet torsdag kl 17:10 Skrevet torsdag kl 17:10 Ikke jeg har ladder Meta Quest 3 for andre gang nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:14 Skrevet torsdag kl 17:14 Ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
MR SPEED Skrevet torsdag kl 17:33 Skrevet torsdag kl 17:33 Ikke jeg har det nå jeg har copy den linken her nå https://www.vg.no/nyheter/i/LMJmP4/gled-deg-til-helgen-sol-i-hele-landet @TheDarkSycamore - SCM 😝😝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:53 Skrevet torsdag kl 17:53 (endret) Det har ikke vi Vi har lurt på om du handlet på Oda i dag?? Endret torsdag kl 18:22 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet torsdag kl 18:01 Skrevet torsdag kl 18:01 👎👎 Har dere du vi oss sushi i kjølleskapet nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:23 Skrevet torsdag kl 18:23 Det har ikke vi Vi har drukket te nå.🍵🍵😋😋
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Ikke jeg har det vaska meg nå Endret 12 timer siden av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det har vi også Vi har spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Samme her. Jeg har sote på podcast nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå