MR SPEED Skrevet torsdag kl 21:23 Skrevet torsdag kl 21:23 ikke jeg har det np jeg skal sove snart hvis jeg får det da😭😭
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:14 Skrevet torsdag kl 22:14 (endret) Det skal vi ikke Vi har drukket vann nå.💧💧 Endret torsdag kl 22:14 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet fredag kl 12:14 Skrevet fredag kl 12:14 (endret) jeg å har det 😃 jeg skriver her med høyre vr kontroller nå Endret fredag kl 12:14 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:34 Skrevet fredag kl 16:34 Det skriver ikke vi med nå Vi har spist middag nå.😋😋
MR SPEED Skrevet fredag kl 21:57 Skrevet fredag kl 21:57 (endret) Ikke jeg sushi i morgen jeg skal legge meg nå Endret fredag kl 21:58 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:28 Skrevet fredag kl 23:28 Det skal ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:51 Skrevet i går, 02:51 (endret) Ikke jeg. Jeg har sett opptak av Skolebytte i dag på Tv2. Endret 23 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:01 Skrevet i går, 03:01 Det har ikke vi Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:46 Skrevet i går, 11:46 Vi sover ikke nå Vi har spist lunsj nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det har ikke vi Vi har tenkt å logge av noen timer nå.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Ikke jeg tenkt ta litt krydrede cashewnøtter å vann 😃😃
November79 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Inte jag. Jeg mistenker at noen spiller dummere enn de er i Norges dummeste.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Det drakk vi også nå Vi har hørt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Har ikke hørt på The Beatles på konge nå, så ikke jeg. Jeg har planer om og ta senga ganske hardt nå, så hardt at det slår i veggen. 🤣😂😅😜🤪😝 Seriøst, jeg skal ta kvelden nå, med andre ord. 🥱💤😴 Endret 12 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det har ikke vi Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Spiser ikke lengre frokost. Så ikke jeg. Jeg har akkurat våknet.
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg også, ca. en time siden. Jeg har planer om taco med kyllingkjøttdeig i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå