TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. august Skrevet 2. august Ikke jeg. Jeg har hørt Thor med hammeren i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Skrevet 2. august Det har ikke vi Vi har drukket mye urge og cola i dag.🧃🧃🥤🥤😋😋
Gutensin Skrevet 2. august Skrevet 2. august N-4K0 skrev (31 minutter siden): Niks, ingen Urge her. Jeg har Coca-Cola som inntas her nå. Ikke jeg. Jeg har tatt et glass Pepsi max
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. august Skrevet 2. august Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 2. august Skrevet 2. august Tja, jeg også, hvis salat kan regnes som middag. Jeg har gjort litt kryssordløsing.
Maskinfører Skrevet 2. august Skrevet 2. august MR SPEED skrev (2 timer siden): Banna @Maskinfører nå 😊 Ja 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. august Skrevet 3. august Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet søndag kl 16:19 Skrevet søndag kl 16:19 Ikke jeg. Jeg har spist en baguett med ost og skinke.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:41 Skrevet søndag kl 16:41 Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:01 Skrevet søndag kl 17:01 Ikke jeg. Jeg har spilt Magic The Gathering i dag, fysisk. 🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:05 Skrevet søndag kl 17:05 Det har ikke vi Vi har drukket urge og cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Gutensin Skrevet søndag kl 21:18 Skrevet søndag kl 21:18 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Det har ikke vi Vi har drukket urge og cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋 Ikke jeg. Jeg har spist skive med salami til kvelds
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 21:24 Skrevet søndag kl 21:24 Ikke jeg. Jeg har planer og dra til biblioteket i morn.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:09 Skrevet søndag kl 22:09 Det har ikke vi Vi har planer om rydde litt hjemme i morgen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 10:16 Skrevet mandag kl 10:16 Det skal ikke vi Vi har planer om å fortsette med ryddingen i boden nå.
MR SPEED Skrevet mandag kl 19:03 Skrevet mandag kl 19:03 (endret) Ikke jeg har planer om rydde i boden ser på dell skjermen min nå det står DELL der nå 🤪 Endret mandag kl 19:05 av MR SPEED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå