Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Ikke jeg tror jeg. 🤔 Er ikke sikker på hva du mener med 3sk3. Jeg har holdt på med ChatGPT i dag.
MR SPEED Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Ikk3 j3g bruk3r ikke den d3r3 d3r nå 5 min på sova3n da 3=e 🤪🤪😝😝😜😜 @TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Det har ikke vi Vi har vært på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Det har ikke vi Vi har drukket lemonade nå.🍋🍋🥤🥤🧊🧊😋😋
Gutensin Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Det har ikke vi Vi har drukket lemonade nå.🍋🍋🥤🥤🧊🧊😋😋 Det har ikke jeg. Jeg har spist en nektarin til nattmat Endret 21. juni av Gutensin
Sviskepott Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Det har ikke jeg gjort. Jeg har forsøkt å legge meg mange ganger i natt, men det er for varmt og jeg får ikke sove.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Det har ikke vi Vi har hørt på The Beatles nå i natt.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Det har ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Ikke jeg. Drikker ikke gruggvann. 🤢🤮 Jeg har sett på tv i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Det har vi også Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det har vi også Vi har drukket mer brus nå.🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det har ikke vi Vi har spist nøtter nå.🥜🥜😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det har ikke vi Vi har planer om å høre på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå