Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Det har vi også Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Samme her. Jeg har planer om og dra til all time favorite butikken min i dag, Kube som den heter.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Det har ikke vi Vi har spist kylling og ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Det har vi også Vi har drukket både Urge & Cola i dag.🔋🔋🥤🥤😋😋
Sinnanordlending Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai (endret) Det har ikke jeg Jeg har bitte litt barndoms traumer (kanskje ikke så rent lite heller) Endret 20. mai av Sinnanordlending
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Ikke enda. Jeg har gjort meg klar til senga nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det har ikke vi Vi har planer om å drikke morgenkaffe nå snart.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det skal ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai (endret) Det skal ikke jeg. Jeg har sovet i 11 timer nå i natt? Endret 21. mai av TheDarkSycamore - SCM
Ryuuou Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Nope, ble mye mindre enn det Har 2 PS3 som er ubrukelige og 2 PS3 som er brukelige
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det har ikke vi Vi har vært på fisketur og fått noen småpaler i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟🐟🐟
MR SPEED Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Jeg har ikke tatt på meg bånda igjen rotter de lett vekk bort
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det har ikke vi Vi har spist nøtter nå.🥜🥜😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det har ikke vi sett Vi har hørt på musikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå