Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. april Skrevet 29. april Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 30. april Skrevet 30. april Ikke jeg jeg har hurtig laddet 2 ryobi batterier laderen glo varmt nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Skrevet 30. april Det har ikke vi Vi har planer om å spise frokost om en times tid.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag nå.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Skrevet 1. mai Det spiser ikke vi nå Vi har planer om å høre på musikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Ikke jeg. Jeg har spist tomatpølse gryte til middag idag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Det har ikke vi Vi har spist kyllinglår og pommes frites til middag i dag, og vi har drukket brus til.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Det har ikke vi Vi har fått noen små lyrer på fisketuren vår i dag.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Ikke jeg. Jeg har sett en rev i dag, akkurat nå (når denne posten ble skrevet.) 🦊🦊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå i sted.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Det har ikke vi Vi har akkurat fått strømmen tilbake etter et lite strømbrudd nå i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå