Gå til innhold

Test: Sony Xperia Acro S


Anbefalte innlegg

Hjelp meg! Jeg får ikke til å lage mapper for å samle app'er i :S Har lagd to, men det var da jeg duppet av med mobilen i handa og mistet den i gulvet - plutselig var det en mappe på displayet! Hvordan gjør jeg det uten å duppe av? :p På menyen hvor man lager snarveier finner jeg ikke "Mapper" noe sted :( Kan noen hjelpe meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde denne mobilen på Elkjøp for å se om det er en mobil jeg vil bruke penger på. Alt ved mobilen er perfekt i min øyne, bortsett fra én ting. Jeg måtte holde inne A for å få Å og Æ, og holde inne O for å få Ø. Dette blir fort irriterende om man må skrive en melding veldig fort. Går det an å endre tastaturet så det viser æøå?

 

Last ned Skandinavisk tastatur så er problemet løst! ;) Jeg bruker det og Swiftkey - sistnevnte husker ordene du bruker og du kan dra fingrene fra bokstav til bokstav for å lage ord i tilegg til å trykke på a l l e b o k s t a v e n e ;D

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Har denne mobilen men den er dritt! fikk den sånn rundt 2013 eller no og den er fortsatt i live, den kan ikke spille pokemon go så den er egentlig helt ubruklig, ikke kjøp denne. Den var bra da den kom ut, nå hater jeg den men den blir jo ikke ødelagt så jeg kan ikke få ny. 5.7/10, fin for barn som vil ødelege mobilen fordi den er basiclly uskadelig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...