Budeia Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Er det noen som kan forklare hvorfor Telenor tar 30 kroner for å sende ut et brev med regning, mens de glade og fornøyde sender ut brev med kvittering etter at beløpet er trukket automatisk fra kontoen? Man skulle tro de ender opp med nøyaktig samme antall brev, og dermed samme antall konvolutter. Plager de folk til ingen nytte?
snillekim Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Kanskje litt feilpostet... Men jeg skjønner ikke hva du mener med at de som blir trukket automatisk eller med efaktura og får brev med kvittering i posten. Om de får brev, så er det fra banken og ikke fra Telenor. Og man pleier jo ikke å få kvittering sendt via posten.
Budeia Skrevet 15. august 2012 Forfatter Skrevet 15. august 2012 Jeg får iallfall kvittering fra Telenor i postkassen, hver gang beløpet er trukket automatisk fra kontoen.
Vertical^ Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 eFaktura er jo veien å gå uansett. Får melding på mobilen når regningen har kommet. Den sier til hvilket firma, beløp, og frist. Så enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå