Gå til innhold

problemer med nextgentel, hjelp!


Anbefalte innlegg

hei!

 

sitter nå med en sak med nextgentel, altså jeg har klaget på hastigheten.

 

fikk for 4 år siden som da het "ADSL mega fri fart" som nå heter Adsl next2,

har i 4 år hatt god stabilitet og god fart, som har gjort meg fornøyd, men i juni så har hastigheten droppet dramatisk, før så kunne jeg kjøre test på speedtest.net og få ca 16000 kbps, nå har jeg ca 1500 kbps, så jeg sendte mail til nextgentel og fikk dette til svar

 

"Linjen for din bredbåndsforbindelse er ikke godkjent for mer enn en svært lav hastighet. I mange tilfeller klarer vi imidlertid å levere høyere hastighet enn det linjen er godkjent for. I slike tilfeller vil forbindelsen kunne være ustabil, samt at hastighet kan vise en generell nedgang over tid. For øyeblikket leverer vi nesten 2 mbit til din bredbåndsruter.

Det foreligger en aktiv sak på ditt kundebilde for å undersøke om det er mulig å bedre hastigheten på din adresse. Du vil få tilbakemelding når saken er ferdigbehandlet.

 

Når saken er ferdigbehandlet vil se om vi kan gi deg en form for kompensasjon for lav hastighet."

 

vil dette si at dem ga meg et abonnement som de egentli ikke skulle levere hit? hvorfor ble det plutslig tull og ikke mulig å levere min hastighet?

det har jo virket bra i 4 år.

 

min avstant til sentral er ca 500 m.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...