Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker ut Sonys nye vanntette


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Sony Xperia S i dag. Det er den beste telefonen jeg har hatt, og Android-systemet er mer avansert enn det du finner i iPhone selv om ingenting slår iPhone på byggekvalitet. At Sony bruker LCD i stedet for (AM)OLED er også veldig bra: OLED er mindre holdbart enn LCD, og OLED-skjermer blir raskt dårligere.

Lenke til kommentar

@Staalino

Xperia acro S er rundt 300kr dyrere enn Xperia S.

Er ikke det verdt prisen når acro S faktisk er bedre teknisk utstyrt og er IP55\57 sertifisert? Det mener iallefall jeg.

Dette blir så absolutt min nye telefon når Netcom får seg i gir og slipper det nye forhandlerabonnementet sitt.

 

Gleder meg til å få se testen! :)

Lenke til kommentar

Joda skjønner at de legge prisen sånn, for all del det er nok en veldig god telefon som holder lenger enn de fleste, men om de hadde lagt seg på et litt lavere pris i norge så hadde de solgt denne telefonen i bøtter å spann, må jo være den perfekte telefon for arbeidsfolk også:-) Har lyst på den selv:-)

Lenke til kommentar

Vel trenger den det? Jeg har en Arc S nå og den har jeg gummibeskyttelse på den og den har gått utallige ganger i bakken, jobber innen bygg & anlegg, så den har fått hard medfart men den er hel og fin ennå, men skjermen har får et par riper da, derfor må denne Acro S være en drøm:-) ++ alt det andre den tåler:-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...