Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vel bare å ønske hackereliten velkommen til serveren ?

 

Tror da ikke det? Hva var spesielt med de to bildene? Er også fint om du reporterer mistenkelige hackere på https://support.ourforums.net, får melding på mobil med en gang da.

 

Note: Gmail brukere må sjekke spamfilteret sitt både ved registrering på forumet, og ved opprettelser av tickets. Vi bruker google apps for email håntering, og google er ikke så flink til å la folk sende mail via php når mailaddressen er i dems system. (Vi håper at dette blir fikset snart)

Endret av @andretnet
Lenke til kommentar

Reparerte et heli som var nord for Novi Sobor. Var deres i topp stand?

 

Ja, det var det når det ble stjålet, men folk har snakket mye om helicrashes så tror nok det er ødelagt nå:p

 

Er forresten 3 helier på servren. Det viste seg at hivedatabasen vi brukte som utgangspunkt alt hadde blitt endret til det som DayZ servere vil få etterhvert

Lenke til kommentar

Da er det vel bare å ønske hackereliten velkommen til serveren ?

 

Dette er helt normalt, og er en bug med ArmA 2. Bare å Google det selv hvis du ikke tror meg. :)

 

Så ut som jeg gjorde det, ja. :) Tok med meg CZ'en også, jeg.

 

Du kjørte den et stykke opp gitt.

 

Glad det ikke var mine ting i bussen :)

Lenke til kommentar

Ehem... Den bussen... hvor fant dere den? Håper det ikke var min, for jeg parkerte den på ett ekstremt dumt sted i går og ødela to hjul etter at kompisene min hadde stressa masse med å reparere den helt fra bunnen av hahaha. Tenkte å logge meg på og fikse den igjen i dag. Har dårlig samvittighet :)

Lenke til kommentar

Ehem... Den bussen... hvor fant dere den? Håper det ikke var min, for jeg parkerte den på ett ekstremt dumt sted i går og ødela to hjul etter at kompisene min hadde stressa masse med å reparere den helt fra bunnen av hahaha. Tenkte å logge meg på og fikse den igjen i dag. Har dårlig samvittighet :)

 

Jeg var på Balota Airfield, og så de kjørte forbi. Skøt masse skudd mot dem, men drepte ingen. Gikk inn og lootet Balota, og gikk ut igjen. Så kom de tilbake, jeg skøt og drepte sjåføren, løpte nærmere bussen og drepte han andre fyren som var på sida av bussen. Så loota jeg de og kjørte bussen opp til Skalka.

 

Det er det eneste JEG vet.

Lenke til kommentar

Da er det vel bare å ønske hackereliten velkommen til serveren ?

 

Tror da ikke det? Hva var spesielt med de to bildene? Er også fint om du reporterer mistenkelige hackere på https://support.ourforums.net, får melding på mobil med en gang da.

 

Note: Gmail brukere må sjekke spamfilteret sitt både ved registrering på forumet, og ved opprettelser av tickets. Vi bruker google apps for email håntering, og google er ikke så flink til å la folk sende mail via php når mailaddressen er i dems system. (Vi håper at dette blir fikset snart)

 

Det var bare en bug jeg ikke har sett før virker det som, voldsomt lysshow mellom Sobor byene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...