Gå til innhold

Hvem kler piercing?


Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på piercing. Enten i selve leppa, eller Monroe/Madonna piercing. Men greia er, jeg har ingen anelse om jeg ville kledd det eller ikke. Hva mener du skal til før en person kler piercing? (enten piercing generelt, eller disse spesifikke)

Bør en ha en viss stil, kler en det bedre med større/mindre leppe, med en viss ansiktsform osv.. Kom gjerne med bilde-eksempler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er pent, så lenge det er folk som har litt selvtillit og vet hva de driver med.

Fjortisser i utvaska jeans, svære hettegensere, bleiket striper i håret og piercing i øyenbrun ol er bare motbydelig imo.

 

Sidne du spurte hva man syns personlig, så kan jeg legge til at imo så er piercing ol mye mye finere på jenter enn på gutter.

Lenke til kommentar

Piercing utgår i ansiktet! Det er utrolig turn-off etter min mening. Dersom du ønske piercing, ta den i navlen. Men husk, helst ha slank form for det, ellers ser det ikke ut. Men for all del; ikke i leppa, tunga eller øyenbrun. Det som er på grensen, men som fortsatt går er en liten piercing i nesa. Med trykk på "LITEN" piercing:))

Lenke til kommentar

Jeg syns piercing er flott når det er satt på et vis som komplimenterer ansiktet og gjør det mer spennende. Men det blir fort litt kleint når det er så fremtredende og dramatisk at det nesten bare er det blikket fester seg ved når man prater med personen. Personlig smak… ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...