Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Er det starten på slutten?


Anbefalte innlegg

Pauser og syden, bringer tilbake kleine minne. Uansett, om hun vil ha mer plass og du er redd for at hun dumper deg er dette den perfekte muligheten til å begrennse potensielle skader og være klar til å gå ut med hevet hode - om nødvendig :)

 

Jeg vet ikke hvordan det blir når vi møttes igjen. Sikkert kleint ja, men vi trenger å prate. Det har gått greit å ikke ha kontakt, men det blir vondt uansett for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pause er etter min mening helt latterlig. Hvis en dame sier hun ønsker en pause vil jeg si det er over.

 

Om hun trenger litt tid alene, så har jeg null problem med det, men pause betyr at hun ikke ønsker å være kjæresten din i en uke. Hvis hun gjør det så tviler hun på deg eller ønsker å være utro. Vil du tilbringe fremtiden din med noen du ikke kan stole på?

 

Det er det vi må snakke om, oss og hvordan vi kan klare oss i fremtiden. Hun er forsatt i utlandet og jeg skal ikke ta kontakt. Ballen er på en måte hos henne, føler jeg.

Lenke til kommentar

Nå har hun kommet hjem igjen. Men hun har ikke kontaktet meg på noen som helst måte.

Hva gjør jeg nå? Jeg begynner å bli små gal og vet absolutt ikke hva jeg kan gjøre? Burde jeg kontakte henne? Si hva jeg har på hjerte?

Hva hadde dere gjort?

Det ser ihvertfall ikke bra ut :( Hjelp!

Lenke til kommentar

Nå har hun kommet hjem igjen. Men hun har ikke kontaktet meg på noen som helst måte.

Hva gjør jeg nå? Jeg begynner å bli små gal og vet absolutt ikke hva jeg kan gjøre? Burde jeg kontakte henne? Si hva jeg har på hjerte?

Hva hadde dere gjort?

Det ser ihvertfall ikke bra ut :( Hjelp!

Ring henne og si at det er slutt.

 

Tror du forholdet deres vil noen gang komme tilbake til normalen. Denne damen bryr seg ikke om deg, så hvorfor ønsker du å tilbringe fremtiden med henne? Har du en gang fått det postkortet?

Lenke til kommentar

Og hvis du ikke vil ringe henne og si at det er slutt, men heller se hvordan stemningen er for å prøve å finne tilbake igjen, kan du jo alltids sende en melding og høre hvordan ferien har vært eller noe. :) Hvis du forblir inaktiv nå, ser hun i alle fall ingen grunn til å gå videre med deg.

Det er faktisk ikke han sin jobb å ta kontakt. Hun ønsket en pause og ba han om å ikke kontakte henne før hun kontakten han. Da er det faltisk hennes jobb å kontakte han, og fatumet at hun ikke gjorde det, betyr at hun ikke bryr seg.

 

Du kan ikke la dama overkjøre deg.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Nå har hun kommet hjem igjen. Men hun har ikke kontaktet meg på noen som helst måte.

Hva gjør jeg nå? Jeg begynner å bli små gal og vet absolutt ikke hva jeg kan gjøre? Burde jeg kontakte henne? Si hva jeg har på hjerte?

Hva hadde dere gjort?

Det ser ihvertfall ikke bra ut :( Hjelp!

Ring henne og si at det er slutt.

 

Tror du forholdet deres vil noen gang komme tilbake til normalen. Denne damen bryr seg ikke om deg, så hvorfor ønsker du å tilbringe fremtiden med henne? Har du en gang fått det postkortet?

 

Det blir endel å jobbe med. Men det vet jeg ikke ennå, derfor skal sende melding for å se hvor vi er på kontakten. Har ikke noe å tape, svarer hun ikke, da er det vell slutt...

Og nei, ingen postkort. Da gjenstår det å se med kontakten :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvis du ikke vil ringe henne og si at det er slutt, men heller se hvordan stemningen er for å prøve å finne tilbake igjen, kan du jo alltids sende en melding og høre hvordan ferien har vært eller noe. :) Hvis du forblir inaktiv nå, ser hun i alle fall ingen grunn til å gå videre med deg.

 

Enig, gjør det jeg kan. Finner fort ut om det er stemning for kontakt eller ikke. Har ikke noe å tape.

Lenke til kommentar

Og hvis du ikke vil ringe henne og si at det er slutt, men heller se hvordan stemningen er for å prøve å finne tilbake igjen, kan du jo alltids sende en melding og høre hvordan ferien har vært eller noe. :) Hvis du forblir inaktiv nå, ser hun i alle fall ingen grunn til å gå videre med deg.

Det er faktisk ikke han sin jobb å ta kontakt. Hun ønsket en pause og ba han om å ikke kontakte henne før hun kontakten han. Da er det faltisk hennes jobb å kontakte han, og fatumet at hun ikke gjorde det, betyr at hun ikke bryr seg.

 

Du kan ikke la dama overkjøre deg.

 

Bra argument, men som sakt, finner jeg fort ut av ting. Om det er respons eller ikke. Tror det er det eneste jeg kan gjøre nå. Har ikke gitt opp.

Lenke til kommentar

Kan jo faktisk være at postkortet er forsinket da? :)

Her er jeg faktisk helt enig med TS, send melding og hør hvordan det går med henne, men jeg hadde ligget unna det klissete skvipet i starten. Spør litt sarkastisk om hun har kommet hjem ennå, hehe ;)

 

Japp, sender melding og ser om det er respons. Og heller ikke klissete skvip i starten nei.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke gidda å sende melding. Ballen er hos henne, mener nå jeg.

 

Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort :)

Frøkna må jo forstå at det er kjipt for TS å bli satt i en sånn situasjon.

Jeg vil i hvert fall anta at folk flest har empati nok til å forstå at det ikke er gøyalt å få beskjed om at han ikke får kontakte kjerringa mens hun er på ferie.

Lenke til kommentar

Joda, å kontakte henne er greit nok det. Greit å vite om det var en eller annen misforståelse. Men jeg var beskymret for at TS vill bare forsette å akseptere hennes dårlige oppførsel.

 

Det er opp til henne å løse problemene som hun har skapt.

 

Hvem er TS?

Blir det ikke noe respons på meldingene, vet jeg også hvor treet er. Enkelt å greit.

Enig at hun har ballen, men det blir annerledes om jeg får respons.

Vi for se..

 

Jeg hadde ikke gidda å sende melding. Ballen er hos henne, mener nå jeg.

 

Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort :)

Frøkna må jo forstå at det er kjipt for TS å bli satt i en sånn situasjon.

Jeg vil i hvert fall anta at folk flest har empati nok til å forstå at det ikke er gøyalt å få beskjed om at han ikke får kontakte kjerringa mens hun er på ferie.

 

Enig :)

Lenke til kommentar

TS = trådstarter, med andre ord - deg ;)

 

Hvis dere mot formodning snakker sammen, så vær heller rolig og behersket, spør hvordan hun har hatt det på ferie, om hun har fått shoppa noe, osv osv.

 

Viktig å vise at man i en slik situasjon er litt "hard to get" også, slik at ikke kjerringa kjører totalt over deg. :p

Lenke til kommentar

Hvordan har det gått? Fikk du svar?

 

Har lest gjennom tråden din nå og har følgende erfaringer å dele, om det fortsatt skulle være til hjelp. Jenter "spør om en pause" fordi de er usikre på noe og vil teste ut hvordan det er å ikke være sammen med deg. Det kan være på grunn av flere ting såklart, forhåpentligvis er det ikke på grunn av en annen person hun ser seg selv med i fremtiden. Jeg vet at jenter, når de vil gjøre det slutt, liker å ha en backup i kikkerten så de har noen å gå til. Jeg har også vært i forhold før hvor en pause fungerte veldig bra, nettop på grunn av det du sier - at vi har vært FOR mye sammen. En pause fikk oss begge til å føle på hvorfor vi egentlig er sammen, tweake forholdet litt, og fortsette etterpå. Nå er jeg ikke sammen med denne personen i dag, men det er andre grunner til at vi gikk fra hverandre.

 

Du har gitt hun pausen hun ville ha. Nå må du appellere til de følelsene som ligger der, eller en gang var der. Elsker du hun fortsatt? Elsker hun deg fortsatt? Spør hun, for da klarer hun ikke å lyve til deg. Det er på tide å dra frem klisjéboka og være litt Romeo, uten å være desperat selvsagt, du skal jo gå ut av det med litt selvrespekt også. Være genuin, ærlig. Du får ihvertfall et definitivt svar, og ikke falske forhåpninger som du henger rundt med i flere uker før det går til helvete.

 

Håper virkelig dette ordner seg for deg, om ikke finner du deg en ny og bedre jente. Garantert.

Lenke til kommentar

Hvordan har det gått? Fikk du svar?

 

Har lest gjennom tråden din nå og har følgende erfaringer å dele, om det fortsatt skulle være til hjelp. Jenter "spør om en pause" fordi de er usikre på noe og vil teste ut hvordan det er å ikke være sammen med deg. Det kan være på grunn av flere ting såklart, forhåpentligvis er det ikke på grunn av en annen person hun ser seg selv med i fremtiden. Jeg vet at jenter, når de vil gjøre det slutt, liker å ha en backup i kikkerten så de har noen å gå til. Jeg har også vært i forhold før hvor en pause fungerte veldig bra, nettop på grunn av det du sier - at vi har vært FOR mye sammen. En pause fikk oss begge til å føle på hvorfor vi egentlig er sammen, tweake forholdet litt, og fortsette etterpå. Nå er jeg ikke sammen med denne personen i dag, men det er andre grunner til at vi gikk fra hverandre.

 

Du har gitt hun pausen hun ville ha. Nå må du appellere til de følelsene som ligger der, eller en gang var der. Elsker du hun fortsatt? Elsker hun deg fortsatt? Spør hun, for da klarer hun ikke å lyve til deg. Det er på tide å dra frem klisjéboka og være litt Romeo, uten å være desperat selvsagt, du skal jo gå ut av det med litt selvrespekt også. Være genuin, ærlig. Du får ihvertfall et definitivt svar, og ikke falske forhåpninger som du henger rundt med i flere uker før det går til helvete.

 

Håper virkelig dette ordner seg for deg, om ikke finner du deg en ny og bedre jente. Garantert.

 

Da er jeg singel igjen, gitt..

Hun dumpa meg og har ikke lenger følelser for meg.

Egentlig et ganske rolig brudd, med tanke på at vi ikke har snakket sammen på nesten 3 uker blir det kanskje lettere å komme seg videre.

Takk for svar.

Life goes on..

 

Takk alle sammen. Dere har vært til mye hjelp.

Da er jeg singel og skal ta det med ro fremover.

Life goes on :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...