Gå til innhold

Tennis Warehouse - erfaringer med kjøp herfra?


Gjest medlem-207017

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-207017

Hei :) noen som har erfaringer med kjøp herfra? Jeg lurer mest angående porto og moms, hvor mye man må betale for det hvis man f.eks bestiller seg en racket, og om det egentlig er særlig å spare ifh til å kjøpe her i Norge/Sverige.

 

Har seg slik at jeg ønsker å skaffe meg en ny tennisracket. Jeg lurer på om noen har erfaringer med Wilson BLX Pro Staff Six.One 90 http://www.tennis-warehouse.com/Wilson_BLX_Pro_Staff_SixOne_90/descpageRCWILSON-WPS90.html (for øvrig den racketen Roger Federer bruker)

 

Håper noen tar seg tid :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv bestilt utstyr fra tennis warehouse. Veldig pålitlig side. Racketen Federer bruker er kjent for å være en "tung" racket og kan for noen være vanskelig å bruke. Verdtt å se på racketer som Prince (Gael Monfils) eller Babolat (Rafael Nadal). Mange som går for å kjøpe federer sin racket fordi han er "den største", men racketen blir faktisk sett på som litt krevende å håndtere. (Om du skal få det beste utav den). Det er jo en veldig god racket, men kan være vanskeligre å bruke enn en tror. Kan for all del være den rette for deg!

 

Det med pris er nesten selvforklarende. Racketer i Norge er ekstremt dyre. Usikker på hvordan prisene er i Svergie. Du vil sannsynligvis spare på å kjøpe fra tennis warehouse. Men du kan gjøre lurt i å bestille ekstra grip tapes osv for å spare på frakten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017
Har selv bestilt utstyr fra tennis warehouse. Veldig pålitlig side. Racketen Federer bruker er kjent for å være en "tung" racket og kan for noen være vanskelig å bruke. Verdtt å se på racketer som Prince (Gael Monfils) eller Babolat (Rafael Nadal). Mange som går for å kjøpe federer sin racket fordi han er "den største", men racketen blir faktisk sett på som litt krevende å håndtere. (Om du skal få det beste utav den). Det er jo en veldig god racket, men kan være vanskeligre å bruke enn en tror. Kan for all del være den rette for deg! Det med pris er nesten selvforklarende. Racketer i Norge er ekstremt dyre. Usikker på hvordan prisene er i Svergie. Du vil sannsynligvis spare på å kjøpe fra tennis warehouse. Men du kan gjøre lurt i å bestille ekstra grip tapes osv for å spare på frakten.

 

Tusen takk for fint innlegg! Hvor mye betalte du i porto/moms? Hvorfor sparer jeg på frakten ved å kjøpe ekstra grip tapes etc.? Ah skjønner. Skulle gjerne hatt muligheten å prøve racketene, men er jo ingen butikker i Norge godt spekket med godt tennisutstyr heller. Og vanskelig å få prøve før man kjøper... Tror ikke jeg har fordel av å ha en "tyngre" racket. Vanskelig å vite hvilken man skal kjøpe. Vil gjerne ha en jeg kan bruke lenge. Må nok se nærmere på flere før jeg bestemmer meg. :) kom gjerne med flere tips om du har. Den (eller de) jeg bruker nå er av Head (den jeg bruker mest), men også en av Wilson.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...