Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

MET1001 - Matematikk, hva er det?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Prøvde å søke etter tråder, men fant ingen.

 

Jeg må velge valgfag på IT linja jeg går på høyskolen. Det er ikke så mange fag igjen å velge i og jeg pønsker på å ta MET1001 - Matematikk, men jeg finner ingenting om dette emnet.

 

Vet noen hvordan matte det dreier seg om? Fra videregående hadde jeg kun praktisk matte og ikke teoretisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke dere studiehåndbok eller noe? Hvis ikke skolen gir en beskrivelse av fagene man kan ta så er det noe feil...

 

Hvilken skole går du på? Skoler har forskjellige fag, og det er vanskelig for en som ikke er student på din skole å svare.

 

Som sagt, hvilken skole går du på?

Lenke til kommentar

Lurer egentlig på hvor mye du har prøvt å undersøke dette før du spurte her.

 

En hver oppegående høyskole har jo fagbeskrivelser på nett, trenger ikke å studere data for å finne ut av det liksom..

 

Edit: Jeg ser det er IT du studerer. Da burde du klare å finne ut av det selv. Hvis det ikke er på nettet, ringer du kursansvarlig og spør.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Lurer egentlig på hvor mye du har prøvt å undersøke dette før du spurte her.

 

En hver oppegående høyskole har jo fagbeskrivelser på nett, trenger ikke å studere data for å finne ut av det liksom..

 

Edit: Jeg ser det er IT du studerer. Da burde du klare å finne ut av det selv. Hvis det ikke er på nettet, ringer du kursansvarlig og spør.

 

 

Beklager at jeg tok opp plass her på forumet med denne posten. Det jeg glemte å nevne var at all informasjon om dette kurset var døde linker, fant heller ingenting om dette da jeg googlet rundt, men det er da ikke nødvendig å gi noe pekefinger for det..?

Lenke til kommentar

Hvis du nevner hvilken høyskole det er du går på er det nok større sjanse på å få svaret du er ute etter. Fag på høyskolen er ikke standardisert slik som på videregående, så du må nesten gi mer informasjon hvis du vil ha nyttige svar. Det letteste er nok uansett å prate med rådgivere eller studieansvarlige på skolen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...