Dryasanne Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 Jeg strømmer en del video fra den amerikanske videoleie tjenesten VUDU. Så lenge jeg ser på trailere og previews, som er i lav SD kvalitet er alt i orden, ingen problem. MEN, så vil man jo gjerne leie seg noen filmer for å se de. Selve betalingssystemet på VUDU er "farlig raskt", zapp, der gikk 5.99 til USA, du sitter med filmen og 30 dager på å se den. MEN, når jeg så begynner å se den, får jeg 24 timer på å gjøre meg ferdig med den. PROBLEMET Min ruter: Netgear N900 /wndr 4500 Nett: Canaldigial super 70 Boks: Boxee kablet på rutern. a) HDX / 1080p og 4,3 mbps er bare å glemme, jeg får dropouts hele tida b) HD, den litt lavere kval, på 720, går bra, MEN jeg får likevel dropouts engang i halvtimen :-) Har jeg virkelig for lav internetthastighet?? Noe må forklare meg dette før jeg slenger ut tusenlappene på en høyhastighets fiberlinje :-(
Dryasanne Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Skrevet 24. juli 2012 står i mitt inlegg (Nett: Super70 fra Canaldigita)l. Alle vet da vel hva det er ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå