Gå til innhold

Solide pokersider


Anbefalte innlegg

Hei, har bestemt meg for å spille litt poker på nett. Men lurer på om noen kan tipse meg om noen solider sider.

 

Ting jeg legger mest vekt på:

 

- Små turneringer med kanskje 100 - 1000 personer med buy-in på en lav sum. Generelt turneringer der for eksempel de 50 første av 1000 får en premie. Altså ikke turneringer for å bli rik, men kun for moro med litt penger.

 

- Lett å sette inn og ta ut penger

 

- En side som passer for små gamblere, altså ikke snakk om flere tusen kroner, men kanskje noen hundre kroner.

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Betsson fungerer helt fint til poker. Entropay tok vel ca 4 dager for meg når jeg skulle ta ut penger. Sette inn penger går raskt. Like raskt som ellers, altså sekunder/minutter.

 

Hørt det går an å bruke vanlig visa på Betsson? Stemmer dette? Og er de greie til å betale ut gevinst fort?

 

Hvordan er det med skatt av gevinst? Si jeg vinner 20000kr som fort kan skje i poker/har skjedd. Er det kommet noen enklere måter å skatte på iforhold til før? Hvordan er loven om nettspill?

 

Tror det er 30% som skal skattes om det er et anseelig beløp?

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Skatt på alle enkelt gevinster over 10 000 kr. Helt på tryne, siden man ikke kan trekke fra tap. Gå ut av bordet før du hitter 10k så er det ikke noe problem.

 

Har liten erfaring med Betsson, men betsafe er samme siden (samme eiere) og utbetaling der har skjedd fort for meg. Anbefaler Nordicbet hvis du skal spille på Microgaming nettverket.

 

Hos Betsson, Betsafe og Nordicbet (++) kan man enkelt bruke norsk visa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...