Gå til innhold

Valg av skjerm 20-22"


Dejan

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en ny skjerm som jeg skal bruke til nettsurfing og spill (GW2, Total war, Oblivion og Battlefield 3). Problemet er at jeg har et PC bord med noen hyller og der er det bare plass til en skjerm av størrelse maks 22" slik at jeg ikke kan bruke skjermer av størrelse 24" som ofte er anbefalt her.

 

Har dere noen anbefallinger for litt midre pc skjermer som er noenglunde bra til spill? maks pris 3500kr

 

Bruker i dag en SyncMaster 206bw 20", men den er 7år gammel og strømkontakten i skjermen er blitt veldig løs så noen ganger må jeg bruke opp til 20 min med å vri på kabelen/kontakten til jeg får bilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere virkelig ingen forslag for skjerm som er 22" eller mindre? hvor er kompetansen? :) (ikke meningen å virke ufin).

 

For å spørre på en annen måte... hva skal jeg se etter for å finne en grei pc skjerm? hvilke spesifikasjoner skal jeg se etter? spiller mest MMO pvp og det viktigste for meg er reaksjonstiden fra jeg trykker på en knapp til noe skjer i spillet :) og et bra bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Det man skal se på først for en spill pc skjerm er responstiden eller ms som det skrives der bør være 5 ms eller lavere, hvor lavere hvor raskere oppdaterer bilde seg. det andre er kontrasten. men jeg har glemt hvordan man regner det ut. men jeg tror jeg kan greit andbefale denne, http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/LGE2290VSN/lg-21-5-skjerm som pluss er den langt under budsjettet ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...