Gå til innhold

Google Nexus 7 selger som varmt hvetebrød


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Google Nexus 7 er produsert av Asus, og det første som benytter den nyeste 4.1 Jelly Bean-versjonen av Android. Nettbrettet kommer med en 7-tommers skjerm, og er produsert av Asus."

 

Det er viktig å understreke at det er produsert av Asus.

 

 

Ellers er det ikke overraskende at Nexus 7 blir en salgssuksess. Rundt 1500 kr tror jeg er perfekt pris for et nettbrett. Jeg kjøpte selv Galaxy Tab 10.1 da det kom ut og synes ikke nettbrett er verdt den høye prisen jeg endte med å betale, da kan man like godt kjøpe en bærbar som har langt mer nyttig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøper straks det kommer med SIM kort støtte. Har allerede en Transformer, men angrer på at jeg ikke kjøpte en 3G versjon. Begrenser bruksområdet en god del.

 

Noen som vet om det er noen rykter om en 3G versjon av Nexus (7 eller 10) ute å går?

 

Mye av grunnen til at dette er billig er sikkert pga. Google droppet nettopp dette som gjør at det blir dyrere å produsere. Med dine ønsker kan jeg fort tenke meg at dette nettbrettet ville koster 4000.

Lenke til kommentar
Kjøper straks det kommer med SIM kort støtte. Har allerede en Transformer, men angrer på at jeg ikke kjøpte en 3G versjon. Begrenser bruksområdet en god del.Noen som vet om det er noen rykter om en 3G versjon av Nexus (7 eller 10) ute å går?
Mye av grunnen til at dette er billig er sikkert pga. Google droppet nettopp dette som gjør at det blir dyrere å produsere. Med dine ønsker kan jeg fort tenke meg at dette nettbrettet ville koster 4000.

Så du regner med en pris på over 250% så fort de legger til en hull du kan dytte ett simkort i og en antenne?

Lenke til kommentar

Nå var ikke prisen ment som fakta opplysning, men kun for å henvise til poenget. Jeg mener at Google har laget en billig tablett for å være kun tablett. Ikke ha alt det de dyre tablettene gir. Altså, jeg kan på en måte forstå hvorfor enkelte trenger 3G, men personlig har jeg fri data på telefonen og itillegg har jeg faktisk (tro det eller ei) mulighet for å lage hotspot.

Meg bekjent ville også 3G på nettbrettet gått utover batteritiden. Men jeg skal ikke generalisere på noen som helst måte her, da enkelte sikkert vil ha bruk for det jeg ikke engang prioriterer når jeg skal handle et brett.

 

Men nei, jeg regner ikke ut prisen på nettbrettet hvis det hadde vært 10" med 3G funksjon. Men jeg antydet at det helt sikkert - kanskje litt under pga. de har fjernet kameraet bak på brettet - ville kostet opp mot de andre brettene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...