Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dry your eyes, mate.


Anbefalte innlegg

I can change and I can grow or we could adjust

 

 

Mitt største problem: Egoet. Jeg MÅ ha valideringen hennes, jeg trenger den. Det jeg tror er en forelskelse er i realiteten en trang for hennes godkjennelse.

 

 

But her eyes glaze over like she's lookin' straight through me

 

 

Jeg trenger det, fordi jeg føler meg ikke god nok for henne. Hvorfor ville hun fortelle meg hun var interessert i kompisen min?

 

 

Dry your eyes mate, I know it's hard to take. But her mind has been made up

 

 

Hvorfor lar jeg dette gå inn på meg? MEG? Jeg har og kan ha så mange forskjellige jenter i livet mitt, jenter som kan elske meg for den jeg er. En som kan utfordre meg når ting er lett, og støtte meg når ting er tungt.

 

 

'Cause I can't imagine my life without you and me

 

 

Jeg lar ingen komme innpå meg, jeg er emosjonelt innesluttet. Utenom henne. Egoet mitt står i døra og kaster ut alle, utenom notepaden og meg selv.

 

 

And im just standing there, I cant say a word. Because everything is just gone, I got nothing, absolutely nothing.

 

 

Jeg gir opp, fordi jeg vet det blir å gå over. Det gjør det alltid, hver uke er det en ny forelskelse, en ny lidenskap. Jeg er avhengig av følelsen. Jeg føler meg levende. Jeg søker det, men jeg går like fort lei hver gang..

 

 

I know you want to make her see how much this pain hurts. But you've got to walk away now. It's over.. Anonym poster: 1777d9af16fd67aae08967fd74307823 Anonym poster: b75ce417b2231caad8863ea915ee1786

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I can change and I can grow or we could adjust

 

Mitt største problem: Egoet. Jeg MÅ ha valideringen hennes, jeg trenger den. Det jeg tror er en forelskelse er i realiteten en trang for hennes godkjennelse.

 

But her eyes glaze over like she's lookin' straight through me

 

Jeg trenger det, fordi jeg føler meg ikke god nok for henne. Hvorfor ville hun fortelle meg hun var interessert i kompisen min?

 

Dry your eyes mate, I know it's hard to take. But her mind has been made up

 

Hvorfor lar jeg dette gå inn på meg? MEG? Jeg har og kan ha så mange forskjellige jenter i livet mitt, jenter som kan elske meg for den jeg er. En som kan utfordre meg når ting er lett, og støtte meg når ting er tungt.

 

'Cause I can't imagine my life without you and me

 

Jeg lar ingen komme innpå meg, jeg er emosjonelt innesluttet. Utenom henne. Egoet mitt står i døra og kaster ut alle, utenom notepaden og meg selv.

 

And im just standing there, I cant say a word. Because everything is just gone, I got nothing, absolutely nothing.

 

Jeg gir opp, fordi jeg vet det blir å gå over. Det gjør det alltid, hver uke er det en ny forelskelse, en ny lidenskap. Jeg er avhengig av følelsen. Jeg føler meg levende. Jeg søker det, men jeg går like fort lei hver gang..

 

I know you want to make her see how much this pain hurts. But you've got to walk away now. It's over.. Anonym poster: 1777d9af16fd67aae08967fd74307823 Anonym poster: b75ce417b2231caad8863ea915ee1786

Til en person som måtte tenke slik, ville jeg sagt:

 

Bli voksen, ta avvisningen som en mann, slutt å syt og kom deg videre i livet.

Endret av LostinSpace
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...