Gå til innhold

Luft i loopen (?)


Anbefalte innlegg

Har akkurat bygget ny loop med fusion bay tank og har noen problemer:

 

Først og fremst ville ikke outputten på tanken gi fra seg vann selv om tanken var full, men dette hjalp når jeg vippet litt bakover på systemet.

 

Når pumpen er skrudd av vill vannet fylle omtrent hele tanken, og det vil komme noe luft i systemet, mens når det står på vil vannet i tanken halveres og etter noen minutter vil det ikke være noen synlige bobler i loopen.

 

Jeg sitter å overvåker loopen nå for å se etter eventuelt lekasje og luftbobler.

 

Setter stor pris på raskt svar :)

post-214307-0-73757800-1341594384_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etterhvert som jeg har latt systemet stått og gått har det kommet litt flere luftbobler ut av systemet mens jeg har justert hastigheten på pumpa. Men når jeg skrur systemet av igjen det gå luft opp i radiatoren og det blir mer vann i tanken. Jeg har latt systemet stå på i over en time og det er veldig lite vann som har minsket fra tanken.

Lenke til kommentar

prøvde å fylle litt mens pumpa gikk istad og stengte igjen fill-porten, men vannet i tanken gikk uansett opp høyere opp i tanken, og hvis jeg da stopper systemet med full tank vil jo systemet bli umulig å åpne uten å ha vann utover hele gulet+pc'n? er det eventuelt lurt å bygge sammen systemet og fille på etterhvert som loopen bleeder seg selv?

Lenke til kommentar

skal sette sammen systemet som det er nå og får heller følge med og fylle på om nødvendig, føler at det er en tryggere løsning ^^' (ja, er min første loop). Tar 2 sec å fylle uansett, men hvis dette ikke hjelper skal jeg med glede prøve din løsning :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...