Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassisk blemme der...

Meget lett å bli stemplet som rundbrenner selv om det bare var et uhell.

Du får enten jobbe virkelig hart med å overbevise henne at det var ikke meningen, og håpe at hun tilgir og overser denne. Hvis ikke blir det å glemme kjærligheten for en stund og i bestefall jobbe mot et vennskap igjen med tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommentar fra sidelinja - Det er en meget reell sjanse for at du vil skremme henne vekk hvis du forteller at du har følelser for henne. Paradoksalt nok kan du ha gjort ganske mye skade allerede fordi du tilsynelatende har gjort episoden med den andre jenta til et kjempeproblem og ble stressa og usikker. Mitt tips, selv om jeg er fullstendig klar over at det er lettere sagt enn gjort, er å forsøke å slappe av og få tankene over på noe annet. Hvis du holder deg forholdsvis chill og ikke går opp i liminga for noe du strengt tatt ikke kan få gjort noe med så er sjansene større for at hun også vil roe seg ned. Men som sagt, skaden kan allerede ha skjedd så ikke forvent mirakler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leit, men jeg er mer enig i det Raven_Heart sa enn mitt forrige innlegg. Ta det heller chill og lær av blemmen enn å oppsøke tilgivelse for nå. Tapet blir kanskje den største (henne), men det er lett for å såre enda mer om man skulle prøve å reparere.

Tiden vil nok lege hennes sår, og om det skulle passe så kunne dere kanskje bygge noe nytt sammen igjen. Men ikke før hun kommer til deg om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...