Gå til innhold

JazPiper Ubit vs Creative MuVo


Anbefalte innlegg

Budsjettet er stramt, og jeg skal ha en mp3 spiller til/fra skole (en time til sammen hver dag). Det må være en liten (dvs flashminne basert)

 

Hvilken av disse skal jeg velge? Er det noen andre alternativ i den prisklassen? Har et koss porta pro headset fra før som jeg skal bruke.

 

Så spørsmålet er: JazPiper eller MuVo? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jazpiper Ubit er rett og slett en dritt spiller! Jeg har hatt en slik, det ahr også 4 venner av meg, og kun en av de lever den dag i dag... det vil si at min og de andres plutslig sluttet å skru seg på, makan til dritt, 4/5 går i stykker! Har sendt min til komplett for andre gang nå...

 

Så da vil jeg anbefale deg Muvo....

Lenke til kommentar

Har Mu-Vo 128MB. Den er ekstremt lett, og svært simpel i utformingen. (Hva trenger man egentlig av muligheter når man har 128MB lagringskapasitet?)

Dog, lyden er definitivt ikke bra; det mest slående er en påfallende mangel på bass. (Jeg vet ikke om det finnes hodetelefoner som fikser dette; har prøvd bra hodetelefoner som ikke fikset det...)

Kjenner ikke den andre spilleren, men det kan jo gjerne være at den har samme svakhet.

Jeg sier ikke at jeg ikke anbefaler spilleren, men dette er allikevel hovedsvakheten slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...