Gå til innhold

Sjekke komponentliste for inkompatibilitet


Anbefalte innlegg

Skal bygge to nesten identiske PCer, med alle deler fra Komplett, og lurer på om noen kan se raskt gjennom. Vil gjerne vite om det hvis det er noen åpenbare kompatibilitetsproblemer, eller om det er noen ikke-så-åpenbare problemer (f.eks. om erfaring med noen av kabinettene skulle tilsi at komponenter ikke får plass). Mus er det eneste jeg har for øyeblikket, så jeg beklager at skjerm, tastatur o.l. er med!

 

PC 1: http://www.komplett....39-3130B9E0BE9D

 

PC 2: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1098901&su=270CF184-3EAA-456B-A4A3-E6F3C7FE600C

 

Er for øvrig ikke interessert i råd om bytte av deler hvis alt passer. Tusen takk! :)

Endret av Pixma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC nr 1 ser greit ut, jeg ville byttet viften til Cooler Master HYPER 212 EVO eller PHANTEKS PH-TC14PE om du vil overklokke prossesoren.

 

Komplett er veldig dyre, CDON var mye billigere på kjøler vertfall.

 

Angående rambrikker er det bedre med Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB

Kit w/4X HyperX 4GB DDR3, CL9-9-9-27, 240pin med tanke på størrelsen da blir det enklere å feste PHANTEKS sine vifter

 

PC2 fikk jeg ikke tilgang til kan være du ikke har delt handlekurven?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

PC nr 1 ser greit ut, jeg ville byttet viften til Cooler Master HYPER 212 EVO eller PHANTEKS PH-TC14PE om du vil overklokke prossesoren.

 

Komplett er veldig dyre, CDON var mye billigere på kjøler vertfall.

 

Angående rambrikker er det bedre med Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB

Kit w/4X HyperX 4GB DDR3, CL9-9-9-27, 240pin med tanke på størrelsen da blir det enklere å feste PHANTEKS sine vifter

 

PC2 fikk jeg ikke tilgang til kan være du ikke har delt handlekurven?

Takk for tips! Jeg kommer ikke til å overklokke dem på en god stund. Tenker å bruke mer penger ved en senere anledning på f.eks. lukket vannkjøling til dette. Grunnen til at jeg valgte en tredjepartsvifte til CPUen er rett og slett for å minske støynivået litt.

 

Har redigert innlegget slik at linken til PC 2 stemmer. Jeg vet ærlig talt hvorfor denne ikke virket (handlelisten hadde blitt delt).

 

Om noen kan kommentere om medfølgende kabinettvifter holder til 3570K/3770K + GTX 670 uten overklokking, hadde det også vært fint.

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...