Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem ved systemgjenoppretting i Win 7


Anbefalte innlegg

Hei der!

 

Jeg har på ett eller annet merkelig vis klart å få meg et såkalt "Google Re-direct virus". Windows systemgjenoppretting har ikke et alternativ som går langt nok tilbake i tid til at viruset ikke er der lengre. Derfor må jeg ty til Dell Datasafe Local Backup, og dermed formatere PCen. Det er en Dell XPS L502, forresten. Men det er her jeg får problemer. Recovery partisjonen dukker ikke opp i "Min Datamaskin". Dette fikset jeg med "Partition Wizard", trodde jeg. Jeg får ikke satt partisjonen som "D:" (som den i utgangspunktet heter), men kun "E:". Spilleren er nemlig satt som "D:". I tillegg forsvinner partisjonen fra Min Datamaskin når jeg restarter PCen, og jeg er like langt. Fjerning av viruset er omtrent helt umulig slik jeg har forstått det, og dermed er formatering eneste mulighet. Håper på svar :)

 

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt trøtt i dag, og glemte å inkludere noe veldig viktig informasjon. Jeg har prøvd det som står i linken, men kommer ikke forbi "Windows is loading files", etter at jeg har trykket på "Repair your computer". Den bare står slik i timesvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...