Gå til innhold

BK: solnedgang i dammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den litt mystiske, men samtidig rolige stemningen i disse bildene. V1 falt best i smak hos meg. Mulig den nærmeste greia nede til høyre forstyrrer litegrann, men bra uansett denne serien. 4'er herfra denne sommerettermiddagen! (og om litt er grøten klar.... ;). ). :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker også v1 best, med fint lys og god skarphet, fine farger. Litt lilla skjær som Jan Erik nevner, men det er ikke plagsomt. Den uskarpe greina i forgrunnen gir en ekstra følelse av mystikk som jeg liker - som om jeg sitter på lur og venter på at en bever, eller nøkken selv, skal dukke opp... :)

V2 synes jeg har mye bevegelsesuskarphet, uten at det tilfører noe - som det av og til kan gjøre.

V3 er lys og lett og delikat, men jeg synes det blir litt mye uklar forgrunn - her ville jeg enten ha kutta en del i bunnen, eller hatt fokuspunktet lenger frem - evnt. mindre blender (savner exif). :thumbup:

• Liker 1
Skrevet

Likte godt det første bildet, får litt jungelstemning som Jan Erik er inne på. Det andre bildet virker litt uskarpt-, og det tredje litt platt i forhold.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...