Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken type lett-mc?


Anbefalte innlegg

mhm, men tror jeg har bestemt meg. Skal kjøpe denne her http://www.finn.no/f...nnkode=35641151 i 2012 modell. De hadde ikke lagt ut noe enda av den modellen. toppfarten til den er da 140km/, noe som holder for meg. Hva syntes dere om den sykkelen ?

 

Sjekk ut Fantic sin totakt 125-modell. Her er det link:

http://www.finn.no/f...nnkode=32590246

 

Du kan få det til å gå som KTM, Husaberg osv., og fortsatt er det flere tusen billigere. Altså kan du få noe av det råeste til bare noen lapper mer enn du legger i den Derbi'en :) (Som går som resten av firetakts 125-ene; ikke jævlig bra. Har det selv)

 

Syntes ikke at crossere er råe selvom man kan trimme den opp som bare f! er mer glad i racing sykler. Tror også det er deiligere å kjøre på motorveien og svinge på svinginger osv.

Endret av TheRocky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svært dårlig, du kan kjøpe ny potte for kulere lyd, men ellers er det ikke noe som vil hjelpe spesielt.

 

 

MEN hvis du absolutt vil, kan du investere i 180cc sylinder osv, men da bruker du 5000-10000kr på 3-8hk. De hestene vil du egentlig ikke merke nesten

 

Den billigste måten å trimme en 4-takter på, er å selge den og kjøpe en 2-takter :)

Endret av gallsman
Lenke til kommentar

jeg vill si den derbien blir helt feil for deg.. kanskje sånn passe størrelse men det er firtakt ..som betyr at den drar like godt som en middels stor hund :nei2:

gå for 2-takter ;) de kan du få till å gå enormt godt uten å legge noe særlig med penger i det :) har selv en Sachs XTC, en sjelden totakter :p gikk likt med en firtakter orginalt men så røska jeg ut plomba og helvete var løst... :roll: fleste totakterne får rundt 30 hester fulleffekt(fullefekt betyr at du tar alle plombene og stiller forgasseren deretter), mens en firtakter trengs normalt ikke plomberes ned til 15hk.. Honda NSR eller Derbi GPR (eldre modell) er nokk ett bra valg forr din del med tanke på størrelse :) usikker på hvordan Mitoen er men det er den kraftigste 125 raceren som er å oppdrive :grin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...